عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا تا سال 2029

به گزارش شیوا مارکت، عربستانی ها تا هشت سال دیگر میزبان دیدارهای سوپرجام اسپانیا خواهند بود.

عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا تا سال 2029

به گزارش خبرنگاران، نشریه اسپانیایی مارکا بیان کرد، فدراسیون فوتبال اسپانیا امتیاز میزبانی عربستانی ها از بازی های سوپر جام اسپانیا را تا سال 2029 تمدید نموده است. طبق این گزارش؛ فدراسیون فوتبال عربستان با امضای قرارداد تازه متعهد شده سالانه 30 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال اسپانیا بدهد و در عوض دیدارهای سوپرجام اسپانیا (با حضور چهار تیم) در این کشور آسیایی برگزار گردد.

براساس توافق اولیه ای که لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا با عربستانی ها داشته است، میزبانی عربستان از دیدارهای سوپرجام اسپانیا بین سال های 2019 تا 2021 بود، هرچند این دیدارها در سال اخیر به علت شیوع ویروس کرونا در اسپانیا برگزار گردید.

حالا خبر می رسد که روبیالس توافق نموده است قرارداد فعلی با عربستانی ها را برای سه سال دیگر با قابلیت تمدید مجدد برای چهار سال دیگر تمدید کند. به این ترتیب عربستانی ها تا سال 2029 میزبان مسابقات سوپرجام اسپانیا خواهند بود.

در این شرایط مالی نامناسب که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است، اگر این قرارداد تا خاتمه پابرجا بماند، فدراسیون فوتبال اسپانیا چیزی بین 240 میلیون یورو تا 320 میلیون یورو عایدی خواهد داشت.

توافق فدراسیون فوتبال اسپانیا و فدراسیون فوتبال عربستان البته شامل توسعه برنامه های فوتبالی در این کشور به وسیله اسپانیایی ها هم می گردد، به خصوص در زمینه فوتبال بانوان.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29530

به "عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا تا سال 2029" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان میزبان سوپرجام اسپانیا تا سال 2029"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید