طباطبایی: برای پست های انتصابی آسیا کاندیدا شده ام، بازیکنان انگیزه زیادی دارند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: رایزنی هایی برای کسب کرسی های آسیایی انجام دادیم و حس می کنم این کرسی ها حق ایران است. برای کسب کرسی های انتصابی در فیباآسیا کاندیدا شده ام.

طباطبایی: برای پست های انتصابی آسیا کاندیدا شده ام، بازیکنان انگیزه زیادی دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه تمرین صبح امروز(یکشنبه) تیم ملی بسکتبال گفت: شرایط اردویی بهتری نسبت به گذشته داریم و محل اسکانی در حد ملی پوشان برای آنها تهیه شده است. ما کوشش کردیم نظرات کادرفنی تیم ملی را اجرایی کنیم و در کنار آن متخصص تغذیه و سالن بدنسازی نسبتا مجهزی را به اردو اضافه نموده ایم.

وی ادامه داد: با بازسازی دستگاه هایی قبلی و اضافه شدن دستگاه های جدید، حدود 3 میلیارد وسیله در سالن بدنسازی وجود دارد. به نظر من اردوی کاملی در اختیار ملی پوشان است و آنها با انسجام و همدلی مشغول تمرین هستند. این همدلی و فروتنی لازمه ورزش های گروهی است و ارتباط خوبی بین کادرفنی تیم ملی و بازیکنان وجود دارد. ستاره های تیم ملی نیز همکاری مناسبی با کادرفنی در مدیریت تیم دارند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال گفت: 3 بازی بسیار خوب با تیم های پرقدرت پرتغال، روسیه و یونان در اروپا داریم. ما جز تیم های پرقدرت آسیا هستیم و همین موضوع برای کشورهای اروپایی جذابیت دارد. برنامه مسافرتی منظمی هم برای تیم ملی با تعداد سفرهای محدود تنظیم کردیم. به طوری که تیم ملی به اروپا می رود و پس از آنان در تورنمنت پیک در چین شرکت خواهد نمود که در فاصله یک هفته تا جام دنیای 2019 چین خواهد بود. بازیکنان انگیزه زیادی دارند و ما امیدواریم سال آینده لژیونر در کشورهای اروپایی داشته باشیم. که این موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد.

طباطبایی در خصوص نتایج احتاقتصادی ایران در جام دنیای بسکتبال گفت: در ورزش پیش بینی بسیار سخت است. ما کوشش می کنیم بهترین بازی ها را انجام بدهیم و هدف ما صعود از گروه خودمان است. اتفاقی که تاکنون برای ما نیفتاده است. حریفان قدرتمندی داریم ولی کوشش ما این است که مقابل تونس و پورتوریکو به پیروزی دست پیدا کنیم و حتی مقابل اسپانیا به قصد پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

وی توضیح داد: ما می خواهیم بسکتبال ایران را به دنیا نشان بدهیم، چرا که بهترین تیم آسیایی این مسابقات به جام دنیای صعود خواهد نمود. ما علاوه بر این باید عملکرد دیگر تیم های آسیایی را رصد کنیم.

طباطبایی با اشاره به مسائل اقتصادی فدراسیون بسکتبال، گفت: کوشش من پس از احراز پست ریاست فدراسیون بسکتبال مدیریت هزینه ها بود تا با توجه به مسائل موجود با کمبود بودجه روبرو نشویم. در حال حاضر در انتظار اسپانسرها هستیم و با یاری همین اسپانسرها محل اسکان بازیکنان را در حد یک هتل 5 ستاره تجهیز کردیم. به نظر من تجهیز محل اقامت بازیکنان سرمایه گذاری بسیار خوبی بود.

طباطبایی در ادامه اضافه کرد: پاداش هایی که از طرف فدراسیون دنیای به ما تعلق گرفته است نزد این فدراسیون محفوظ است و ما در کوشش هستیم به هر نحو ممکن آنها را دریافت کنیم. برای مثال هزینه بلیت بازی های تدارکاتی تیم ملی در اروپا حدود یک میلیارد تومان است و مشغول رایزنی هستیم که فدراسیون دنیای از حساب ما پرداخت کند.

وی در خصوص وضعیت سالن افراسیابی گفت: خواسته ما این است که مدیریت سالن افراسیابی به طور کامل در اختیار ما باشد تا هم تیم ملی در آن تمرین کند و هم دیدارهای لیگ برتر در آن سالن انجام گردد. به محض نهایی شدن این تفاهم کار خود را در این سالن شروع خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص کرسی های آسیایی ایران گفت: رایزنی هایی برای کسب کرسی های آسیایی انجام دادیم و حس می کنم این کرسی ها حق ایران است. برای کسب کرسی های انتصابی در فیباآسیا کاندیدا شده ام.

طباطبایی در خاتمه گفت: ما کوشش کردیم امکانات اولیه اردویی را برای بازیکنان در محل فدراسیون مهیا باشد و بازیکنان نیز باید کوشش نمایند با همین امکانات عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نمایند. تیم ملی باید همواره آماده باشد و بازیکنان بیشتری در حال ورود به آن باشند.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7524

به "طباطبایی: برای پست های انتصابی آسیا کاندیدا شده ام، بازیکنان انگیزه زیادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: برای پست های انتصابی آسیا کاندیدا شده ام، بازیکنان انگیزه زیادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید