فرهادی زاد: امیدوار به قرار دریافت روی سکوی المپیک در کاراته و تیراندازی هستیم

به گزارش شیوا مارکت، معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کاراته و تیراندازی بانوان ورزشکار ما شرایط خوبی را دارند که امیدوارم در المپیک توکیو در هر دو رشته روی سکو قرار بگیریم.

فرهادی زاد: امیدوار به قرار دریافت روی سکوی المپیک در کاراته و تیراندازی هستیم

مهین فرهادی زاد در گفت و گو با خبرنگاران، درباره تعداد سهمیه های کسب شده در حوزه زنان گفت: تا به امروز 4 سهمیه در تیراندازی و دو سهمیه در کاراته کسب شده است که البته امکان دریافت سهمیه های دیگری در رشته های مختلف ورزشی را داریم.

وی گفت: اگر شرایط بهداشتی جامعه اجازه دهد و فضای ایمن برای فعالیت ها وجود داشته باشد، قطعا به این مهم دست پیدا می کنیم و در المپیک 2020 شرایط ورزشکاران ما با تعداد بیشتر اتفاق خواهد افتاد، امیدوارم در بهترین شرایط ورزشکاران ما بتوانند در المپیک حضور داشته باشند.

فرهادی زاد پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید در بخش زنان تعداد مدال ها در توکیو نسبت به ریو افزایش پیدا کند یا خیر؟ اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده از نظر بیماری کرونا در تمام جهان، واقعیت این است که ما تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا بهترین حالت چه از نظر کمی و چه کیفی برای تیم ما حاصل گردد. در کاراته و تیراندازی ورزشکاران ما شرایط خوبی را دارند و امیدوارم روی سکو آنها را ببینیم.

معاون وزیر همچنین در مورد الهام هاشمی اظهار کرد: او در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی است که تدارک اردوها را با هماهنگی بیشتر و بهتر المپیک و مسوولین وزارت ورزش و جوانان انجام می دهد که امیدوارم تداوم این اردوها و شرایط برای ورزشکاران ما خیر باشد و فضای ارتقای کار آنها در المپیک دیده گردد.

وی اضافه نمود: فدراسیونهای ورزشی برحسب شرایطی که کشور از نظر بیماری کرونا دارد، برخی وقت ها به آنها اجازه فعالیت از سوی ستاد ملی کرونا وزارت ورزش با رعایت پروتکل های بهداشتی داده می گردد و تمرینات خود را انجام می دهند.

معاون وزیر در خاتمه درباره سومین پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت زنان و دختران با ورزش گفت: این همایش همزمان با هفته تربیت بدنی برگزار گردید که برگزاری این همایش به زنان جامعه این مساله را تاکید می نماید که برای حفظ سلامتی باید در برنامه روزانه خود زمانی را برای فعالیت و انجام تمرینات ورزشی داشته باشند.

کالارنا: کالارنا | تا حالا از ارزانترین فروشگاه اینترنتی خرید کردید؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24246

به "فرهادی زاد: امیدوار به قرار دریافت روی سکوی المپیک در کاراته و تیراندازی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: امیدوار به قرار دریافت روی سکوی المپیک در کاراته و تیراندازی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید