فروش خیره کننده گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ در ایالات متحده

به گزارش شیوا مارکت، این روزها نه تنها توجه علاقه مندان به سامسونگ، بلکه توجه علاقه مندان به دنیای فناوری به سمت گوشی گلکسی Z Flip جلب شده است. این گوشی به سرعت در ایالات متحده محبوب شده تا جایی که به شدت کمیاب شده است.

فروش خیره کننده گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ در ایالات متحده

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، علاقه برای خرید تلفن تاشو روز به روز در حال افزایش است. بنابراین چندان شگفت آور نیست که فروش تلفن دوم تاشو سامسونگ یعنی گلکسی Z Flip تا این حد پر شور باشد.

جالب است بدانید که استقبال اهالی ایالات متحده از این گوشی تاشو بسیار بالاتر از حد انتظار است تا جایی که نسخه های مذکور هنوز وارد بازار نشده در بخش پیش فروش به مرحله خاتمه موجودی انبار نزدیک شده اند. درواقع مشتریان بالقوه اکنون منتظر رسیدن گروه بعدی محموله های گوشی هوشمندند.

براساس اطلاعات منتشر شده در رسانه های کره جنوبی ، سامسونگ در هفته نخست خود در مقایسه با مدت مشابه گلکسی فولد با افزایش ده برابری فروش برای Z Flip رو به رو شده است. روز گذشته سامسونگ فروش محدودی با قیمت 900 واحد از Z Flip را در بازار خانگی خود برگزار کرد و تمامی واحدها طی چند ساعت فروش رفتند.

اکنون سوالی که مطرح می گردد این است که آیا این شرکت قادر به فراوری واحدهای کافی خواهد بود تا از پس حجم بالای سفارشات بر بیاید یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15912

به "فروش خیره کننده گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ در ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش خیره کننده گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ در ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید