فوتبال دنیا، برگرداندن مورینیو، گزینه روی میز فلورنتینو پرس در صورت اخراج لوپتگی

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - یک نشریه انگلیسی از تمایل فلورنتینو پرس برای انتصاب دوباره ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی رئال مادرید اطلاع داد.

فوتبال دنیا، برگرداندن مورینیو، گزینه روی میز فلورنتینو پرس در صورت اخراج لوپتگی

به گزارش خبرنگاران، نشریه دیلی میل انگلیس نوشته است در صورتی که بحران کنونی باشگاه منچستریونایتد تداوم پیدا کند و این باشگاه ژوزه مورینیو را اخراج کند، امکان دارد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برای استخدام دوباره این مرد پرتغالی دست به کار گردد.

دیلی میل با اشاره به وضعیت اخیر باشگاه رئال مادرید که دستکمی از بحران فعلی شیاطین سرخ ندارد، به احتمال اخراج شدن خولن لوپتگی پرداخته است و نوشته است که پرس علاوه بر آنتونیو کونته، پرس به برگرداندن ژوزه مورینیو که جزو مربیان محبوب اوست، فکر می نماید. جدول رده بندی لیگا

در همین حال نشریه رادیو کادناسر اسپانیا خبری دیگر درباره باشگاه رئال مادرید منتشر نموده مبنی بر اینکه قهرمان فصل گذشته اروپا پس از مصاحبه جدید ادن ازار که در آن بازی برای رئال را رؤیای همیشگی اش دانست، قصد دارد در ماه ژانویه برای خرید او دست به کار گردد.

رئالی ها تابستان سال جاری هم قصد داشتند ازار 27 ساله را جذب نمایند اما قیمت بالای معین شده از سوی باشگاه چلسی، آنها را منصرف کرد. ازار تا سال 2020 با چلسی قرارداد دارد و گفته می گردد که این باشگاه به رقمی زیر 200 میلیون یورو برای فروش او رضایت نمی دهد. البته ممکن در صورت خودداری ازار از تمدید قراردادش و نزدیک شدن این قرارداد به خاتمه اعتبارش، آبی های لندن حاضر شوند این رقم را کاهش دهند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1203

به "فوتبال دنیا، برگرداندن مورینیو، گزینه روی میز فلورنتینو پرس در صورت اخراج لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، برگرداندن مورینیو، گزینه روی میز فلورنتینو پرس در صورت اخراج لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید