فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: مدافعان چلسی فاجعه بودند، به بازیکنانم گفته بودم ذهنیت نادرستی دارید

به گزارش شیوا مارکت، فوتبال دنیا - مائوریتزیو ساری از آشکار شدن ضعف های چلسی در جریان اولین شکست فصل اطلاع داد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: مدافعان چلسی فاجعه بودند، به بازیکنانم گفته بودم ذهنیت نادرستی دارید

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پس از شکست 3 بریک تیمش مقابل تاتنهام در دربی لندن از ضعف های آشکار شده آبی ها گفت.

سرمربی چلسی پس از بازی هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: می دانستیم مشکلاتی داریم که باید برطرف گردد. حالا این موضوع برای همه روشن شد. قبل از بازی به بازیکنان گفتم شما با ذهنیت نادرستی در بازی های گذشته به میدان رفتید و حالا مسابقه بزرگی در انتظارمان است. خیلی بد بازی کردیم.

ساری در ادامه گفت: در 25 دقیقه ابتدایی بازی، نمی توانستیم توپ را از یک سوم خودمان خارج کنیم. توپ های زیادی را از دست دادیم و مقابل تاتنهام، این موضوع خطرناک است. در ضدحمله های کوتاه، تاتنهام از بهترین های اروپاست. بازی مدافعان ما فاجعه بود و بازیکنان هجومی هم خوب پرس نمی کردند. هافبک ها هم به وظایف دفاعی خودشان عمل نکردند. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2176

به "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: مدافعان چلسی فاجعه بودند، به بازیکنانم گفته بودم ذهنیت نادرستی دارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مائوریتزیو ساری: مدافعان چلسی فاجعه بودند، به بازیکنانم گفته بودم ذهنیت نادرستی دارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید