فیفا 20 و Gears 5 به جمع حامیان جنبش ضد نژادپرستی پیوستند

به گزارش شیوا مارکت، بازی های فیفا 20 و Gears 5 با انتشار متنی حمایتی در محیط بازی، پشتیبانی خود را از رنگین پوست های جهان اعلام کردند.

فیفا 20 و Gears 5 به جمع حامیان جنبش ضد نژادپرستی پیوستند

به گزارش خبرنگار ، کاربرانی که امروز وارد سیستم آنلاین بازی های فیفا 20 و Gears 5 شدند شاهد پیغام خوش آمد گویی در قالب حمایت از ارزش زندگی رنگین پوست ها بودند. پیغام بازی فیفا در مراحل اولیه شروع بازی نمایان می گردد در حالی که گفته های عنوان Gears 5 در قسمت اخبار بازی قابل مشاهده هستند.

پیغام نمایان شده از سوی بازی فیفا چنین آمده است: سیستم نژادپرستی عمیق و ریشه دار در کشور آمریکا بر علیه رنگین پوست ها غیرقابل قبول است. نژادپرستی نباید از سوی افراد و یا سازمان ها در جامعه ما وجود داشته باشد. ما در کنار تمامی شهروندان آفریقایی آمریکایی، خانواده، دوستان، همکاران و همفکران خواهیم ایستاد تا با نژادپرستی و بی عدالتی مبارزه کنیم. شرکت EA همچنین لباس هایی با طرح No Room for Racism (جایی برای نژادپرستی وجود ندارد) را در اختیار تیم های بخش Ultimate بازی خود قرار می دهد.

این لباس ها که برگرفته از نمونه های واقعی عرضه شده در فصل گذشته لیگ انگلیس هستند شامل شرت ورزشی مشکی و لباس های دو رنگ سفید و سیاه می شوند. شرکت سازنده بازی فیفا همچنین اخیراً گفت که با نظارت شدید به جوامع حاضر در بازی خود تمامی افرادی را که سخنان نژادپرستانه به زبان بیاورند را از سرویس های خود حذف خواهد نمود. لازم به ذکر است پیغام بازی Gears 5 کمی متفاوت و جدی تر بیان شده و در آن آمده است: زندگی رنگین پوست ها با ارزش است، عقاید بی فایده خود را کنار بگذارید. حقوق همه افراد مساوی است.

این پیغام ها سپس از یاری اقتصادی 1.5 میلیون دلاری شرکت مایکروسافت به سازمان های حمایت از رنگین پوست ها خبر می دهد. این شرکت همچنین به شش سازمان حمایتی مبلغ 25000 دلار را اهدا می نماید و تمامی یاری های اقتصادی کارکنانش را به طور کامل برای آن ها ارسال خواهد نمود. لازم به ذکر است در دنیای بازی، شرکت سونی نیز برای حمایت از جنبش های ضد نژادپرستی زمان برگزاری مراسم خود را به تعویق انداخت.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20667

به "فیفا 20 و Gears 5 به جمع حامیان جنبش ضد نژادپرستی پیوستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا 20 و Gears 5 به جمع حامیان جنبش ضد نژادپرستی پیوستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید