فیلم، راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا

به گزارش شیوا مارکت، شبکه خبری تله سور ونزوئلا از راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا ویدئویی منتشر نموده است.

فیلم، راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه خبری تله سور ونزوئلا ویدئویی از راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا منتشر نموده است.

در عین حال بعضی منابع خبری، از آماده باش ارتش ونزوئلا و استقرار سامانه های پدافند موشکی این کشور برای پشتیبانی از نفتکش های ایرانی برای مقابله با هرگونه اقدام احتمالی از سوی آمریکا خبر دادند.

این ویدئو در حالی منتشر می گردد که ساموئل مونکادا، نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد گفت کشورش آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد را از تهدید واشنگتن برای استفاده از زور نظامی علیه کشتی های حامل بنزین ایران آگاه نموده است.

خبرگزاری رویترز روز آدینه بر اساس داده های استخراج شده از پایگاه اینترنتی مؤسسه رفینیتیو -که در زمینه داده های تجاری-مالی و جهتیابی کشتی های تجاری فعال است- گزارش داد که انتظار می رود نفتکش های ایرانی که اکنون در جهت ونزوئلا هستند تا روز یکشنبه وارد آب های این کشور شوند.

وزیر دفاع ونزوئلا روز چهارشنبه اعلام نموده بود که به محض ورود نفت کش های ایرانی حامل سوخت به منطقه انحصاری مالی این کشور، نیروهای نظامی برای اسکورت آن اعزام می شوند.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20220

به "فیلم، راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، راهی شدن کاروان اسکورت محموله های نفتی صادر شده به ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید