قدوس: به خداحافظی از فوتبال هم فکر کردم، کتابم را می نویسم تا درسی برای دیگران باشد

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم ایرانی تیم فوتبال برنتفورد انگلیس با اشاره به اتفاقات تلخ سال 2020 گفت که حتی در مقطعی به خداحافظی از فوتبال هم فکر نموده است.

قدوس: به خداحافظی از فوتبال هم فکر کردم، کتابم را می نویسم تا درسی برای دیگران باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از شبکه fotbollskanalen سوئد، سامان قدوس، مهاجم تیم برنتفورد در خصوص شرایط این روزهای خود پس از محرومیت در فصل گذشته و دوران طولانی آسیب دیدگی گفت: هنوز در بهترین شرایط قرار ندارم. روشن است که اتفاقات گذشته باعث شد ضربه بخورم. با محرومیت و آسیب دیدگی روبرو شدم و سپس ویروس کرونا شیوع یافت. همه چیز مانع من شده بود. ریتم خودم را از دست دادم و مجبور بودم بدون بازی تمرین کنم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا از بازی در تیم برنتفورد انگلیس لذت می برد، گفت: خیلی خوب است و احساس عالی در این تیم دارم. برنتفورد تیمی مطرح است و برای من اوسترشوندس سوئد را البته با شرایط بسیار بهتری یادآوری می نماید. دوران سختی را در سال گذشته سپری کردم. همه چیز منفی بود و فقط فوتبالم تحت تاثیر قرار نگرفت. تاثیر منفی زیادی روی خوابم داشت و همیشه استرس داشتم. فکر می کردم چه اتفاقی قرار است رخ دهد. در این دوره حتی به ترک فوتبال هم فکر کردم تا از استرس رهایی یابم.

مهاجم تیم برنتفورد اضافه نمود: اکنون از نظر روانی و فوتبالی قدرتمندتر شدم. سه بار در طول روز باید تمرین می کردم اما آسیب دیدم. در شرایط عالی بودم و در دوره محرومیت 4 ماهه فرصت کافی برای تمرین و بهتر شدن داشتم. خانواده و دوستانم به من برای حفظ روحیه یاری کردند. به خودم گفتم این رخ داده و باید از این شرایط خارج شوم. در این دوره باشگاه آمیای فرانسه که گناهی در ماجرای محرومیتم نداشت از من حمایت کرد. آنها هم می دانستند این حکم از سوی فیفا ناعادلانه است. همیشه از آنها ممنون هستم. فکر می کنم اکنون باشگاه آمیا نیز از فروش قطعی ام به برنتفورد احساس خوبی دارد و سود کرد.

قدوس در خصوص موارد مربوط به انتقال نافرجامش از اوسترشوندس سوئد به اوئسکای اسپانیا که در نهایت با جرایم سخت از سوی فیفا روبرو شد، گفت: همه چیز آن طور که می خواستم پیش نرفت. خیلی چیزها تحت کنترل من نبود. باید کتابی در این مورد بنویسم و با خواندنش چیزهایی یاد می گیرید. باید کتابی بنویسم تا درسی برای دیگر فوتبالیست ها باشد و هرگز برای شان رخ ندهد. اکنون نمی توانم به آن بپردازم. حتی نمی خواهم درباره آن صحبت کنم، زیرا احساس بدی پیدا می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بانو هما: مجله کدبانوی خانه و خانواده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27704

به "قدوس: به خداحافظی از فوتبال هم فکر کردم، کتابم را می نویسم تا درسی برای دیگران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس: به خداحافظی از فوتبال هم فکر کردم، کتابم را می نویسم تا درسی برای دیگران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید