چهار سهمیه المپیک کاراته ایران قطعی شد، بازگشت ملی پوشان به تهران

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی فدراسیون جهانی عصر دوشنبه از لغو رقابتهای لیگ جهانی کاراته مادرید به دلیل شیوع بیماری کرونا اطلاع داد. در این خبر آمده است که با تصمیم دولت اسپانیا مبنی بر اجرای اقدامات سختگیرانه مبنی بر مهار ویروس کرونا این رقابتها لغو شده است.

چهار سهمیه المپیک کاراته ایران قطعی شد، بازگشت ملی پوشان به تهران

با اعلام لغو مسابقات کاراته وان مادرید (29 تا 31 فروردین 1399) طبق تصمیم قبلی شورای اجرایی WKF، لیگ جهانی سالزبورگ که چندی پیش برگزار گردید، به عنوان آخرین مرحله از رقابتهای کسب امیتاز ورودی المپیک محسوب خواهد شد.

برهمین اساس و پس از لغو این رقابتها و مسابقات کاراته قهرمانی اروپا، پرونده رقابتهای کسب سهمیه به وسیله سیستم رنکینگ و چهار سهمیه ایران قطعی شد. سارا بهمنیار با امتیاز 5647.5 و ایستادن در رتبه چهارم در وزن 55- کیلوگرم، حمیده عباسعلی با امتیاز 6997.5 را رتبه دوم وزن 61+ کیلوگرم، بهمن عسگری با امتیاز 10372.5 و رتبه نخست وزن 75- کیلوگرم و سجاد گنج زاده با امتیاز 8617.5 امتیاز و رنکینگ دوم وزن 84+ کیلوگرم سهمیه های خود برای حضور در بازی های المپیک 2020 را قطعی کردند.

با این حساب اعضای تیم ملی که در آلمان منتظر تصمیم فدراسیون جهانی برای برگزاری رقابتهای مادرید بودند تا روز شنبه به تهران باز می گردند. سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، فاطمه صادقی، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب به همراه سید شهرام هروی به تهران بازم خواهند گشت.

ضمن اینکه تیم ملی کاراته در صورت برگزار گردیدن مسابقات انتخابی المپیک در فرانسه برای کسب سهمیه در کاتای انفرادی بانوان و آقایان، وزن 67- کیلوگرم مردان و 61- کیلوگرم زنان کوشش خواهد نمود.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17368

به "چهار سهمیه المپیک کاراته ایران قطعی شد، بازگشت ملی پوشان به تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار سهمیه المپیک کاراته ایران قطعی شد، بازگشت ملی پوشان به تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید