قیمت تور مالدیو در نوروز 1400

به گزارش شیوا مارکت، مالدیو از لوکس ترین پکیج های ما در نوروز 1400 است. این پکیج پرواز با بهترین ایرلاین های بین المللی، اقامت در هتل های لوکس و بازدید رایگان از خارق العاده ترین هتل های جزیره را شامل می گردد. اما قیمت تور مالدیو در نوروز 1400 چقدر است و مبلغ را باید با کدام ارز پرداخت کنیم؟ در ادامه می خوانیم.

قیمت تور مالدیو در نوروز 1400

پس از یکسال خانه نشینی، احتیاج به استراحت و سفر را به وضوح احساس می کنیم و برای تمدد اعصاب و فرار از روزمرگی چه جایی بهتر از مالدیو، جزیره ای کوچک و دنج با مناظری کارت پستالی. اگر شما هم ترجیح می دهید تعطیلات نوروز سال جاری را متفاوت تر از هر سال دیگر سپری کنید می توانید با ما همراه شده و پس از آنالیز قیمت برای رزرو و خرید آن اقدام کنید.

همه چیز درباره قیمت تور مالدیو

.

قیمت بلیط هواپیما در تو ر مالدیو

ما پروازهای مالدیو را برای تعطیلات نوروز چارتر نموده ایم. تورهای ما با پروازهای قطرایرویز و امارات در ایرلاین های خارجی و پرواز ماهان در ایرلاین های داخلی برگزار می گردد.

هواپیمایی قطر از بهترین ایرلاین های خاورمیانه است که به بیش از 100 نقطه از جهان پرواز دارد. پروازهای این ایرلاین از مبدا تهران به اروپا، آمریکا، کانادا و کشورهای جنوب شرق آسیا فعال هستند.

پروازهای قطر از مبدا تهران به مالدیو در راستا تهران - دوحه - ماله - تهران و با یک توقف انجام می گردد.

هواپیمایی امارات از دیگر ایرلاین هایی ست که مسافران خبرنگاران را به مالدیو می رساند. این ایرلاین جز 5 ایرلاین برتر جهان بوده و بهترین خدمات و امکانات را در طول پرواز به مسافران ارائه می دهد.

پروازهای امارات از مبدا تهران در راستا تهران - دبی - ماله - تهران و با یک توقف انجام می گردد.

ایرلاین ماهان تنها ایرلاین ایرانی ست که پروازهای خود را در راستا تهران ماله انجام می دهد. قیمت پکیج هایی که با پرواز ماهان برگزار می گردد ارزان تر از پکیج های دیگر است.

قیمت رزرو هتل در تو ر مالدیو

هتل های تور مالدیو در سه پکیج مالی (هتل های ارزان تر)، لوکس (هتل های با قیمت متوسط) و رویال (هتل هایی با امکانات سلطنتی) برنامه ریزی شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه و انتظاراتی که از محل اقامت خود دارید هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قیمت تور مالدیو که با پروازهای قطر و امارات برگزار می شوند از 890 دلار آغاز شده و هتل های FIHALHOHI ISLAND RESORT (مالی)، PARADISE ISLAND RESORT (لوکس) و

COCOON MALDIVES (رویال) را شامل می گردد.

تمام هتل های انتخاب شده در پکیج از بهترین و لوکس ترین هتل های مالدیو هستند که با استانداردهای جهانی هتلی ساخته شده و لوکس ترین خدمات را به میهمانان خود ارائه می دهند. این هتل ها توانسته اند با ارائه خدماتی مطابق با استانداردهای بین المللی امتیاز بالای 8 را از وبسایت جهانی بوکینگ دریافت نمایند.

قیمت تفریحات در تو ر مالدیو

تفریحات آبی و جاذبه های طبیعی در مالدیو تمام نشدنی هستند. بنابراین شما هستید که مشخص می کنید چه مقدار از بودجه سفرتان را به تفریحات مالدیو اختصاصی دهید. یزخی از این تفریحات مانند بازدید از جزیره ها، قدم زدن در کنار ساحل و … غیره رایگان و برای بعضی دیگر مانند غواصی، شنا با کوسه ها، پاراگلایدر، کشتی کروز و … باید بلیط تهیه کنید.

هزینه گشت با قایق های شیشه ای بین 30 تا 40 دلار، غواصی با توجه به عمق آبی که انتخاب می کنید 50 تا 100 دلار، فلای برد با توجه به زمان 120 تا 170 دلار و گشت در جزایر اطراف همراه با پذیرایی بین 70 تا 150 دلار است.

در مجموع هزینه تفریحات تاثیر زیادی بر قیمت تور مالدیو ندارد. با به بیان دیگر تفریحات در مالدیو گران نیستند. یشنهاد می کنیم رای بازدید از جادبه ها و … یه صورت روزانه 50 تا 70 دلار را در نظر بگیرید.

قیمت ترانسفرها و حمل و نقل در تو ر مالدیو

واحد پول مالدیو روفیه است و شما باید هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی را با واحد پولی این کشور پرداخت کنید. از این رو پس از رسیدن به فرودگاه مالدیو دلار خود را به روفیه تبدیل کنید.

از آنجایی که مالدیو جزیره است و دور تادور آن را آب احاطه نموده، ترانسفر در این کشور با قایق یا تاکسی های هوایی انجام می گردد. هزینه رفت و آمد با قایق ها با توجه به نوع قایق از 3 تا 7 دلار و هزینه استفاده از تاکسی های هوایی بین 3 تا 7 هزار روپیه است.

با این توصیف حمل و نقل عمومی را نیز باید در محاسبه قیمت تور مالدیو به شمار آورده و مقداری از بودجه سفر را به پرداخت کرایه قایق یا تاکسی هوایی اختصاص دهیم.

البته هزینه ترانسفر از فرودگاه به هتل و بالعکس به عهده تور می باشد.

قیمت خورد و خوراک در تو ر مالدیو

خورد و خوراک یکی از اصلی ترین هزینه های تور مالدیو را شامل می گردد. در رستوران های اینم حزیره انواع غذاهای بین المللی سرو شده و از نظر قیمتی هم بسیار متنوع هستند. حال انتخاب با شماست که رستوران های لوکس یا رستورانهای معمولی تر را برای سرو غذا انتخاب کنید.

هزینه هر وعده غذا در رستوران های ارزان حدودا 70 روپیه، در رستوران های معمولی 350 روپیه و در رستوران های لوکس بیشتر از 400 روپیه می باشد. همچنین هزینه یک وعده غذا در رستوران های زنجیره ای مک دونالد از 150 روپیه آغاز می گردد.

بیشتر بخوانید …

دلار یا یورو؟ در سفر به مالدیو کدام ارز را همراه داشته باشیم؟

بهترین فصل سفر به مالدیو

دور زمین: مجله سفر و گردشگری دور زمین

منبع: ستاره ونک
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28098

به "قیمت تور مالدیو در نوروز 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تور مالدیو در نوروز 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید