چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟

به گزارش شیوا مارکت، متأسفانه پرواز برای این تاریخ موجود نیست یا هتل مورد نظر شما ظرفیت ندارد! این ها جملاتی هستند که هیچ مسافری تمایلی به شنیدن آن در ایام نوروز ندارد. اگر شما هم نمی خواهید تور مورد نظر خود را در این ایام از دست بدهید مطالعه مطلب چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟ را پیشنهاد می کنیم.

چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟

ایام نوروز شلوغ ترین فصل سفر و گردشگری برای مسافران ایرانی به تعداد می رود. فروش تورهای نوروزی در جهتهای داخلی و خارجی از حدود بهمن ماه شروع و می توان گفت که تا یک هفته قبل از رسیدن نوروز تکمیل ظرفیت می شوند؛ بنابراین افرادی که قصد رزرو و خرید تورهای نوروز 1401 را دارند بایستی در زمان مناسب برای خرید تور اقدام نمایند.

برترین زمان برای خرید تور نوروز 1401

اینکه آیا مقصدی که برای سفر انتخاب نموده ایم به ویزا احتیاج دارد و صدور ویزا چه مدت زمان می برد تأثیری مستقیم در خرید به موقع تور نوروز 1401 دارد. از این رو زمان بندی خرید برای مقاصدی مانند دبی، ترکیه، اروپا و … با یکدیگر متفاوت می باشد.

تور دبی نوروز 1401

دبی را می توان در فهرست پرهوادارترین پکیج های گردشگری در تعطیلات نوروز دانست. مسافران ایرانی برای ورود به خاک این کشور بایستی قبل از سفر برای دریافت ویزای دبی اقدام نمایند.

از این رو افرادی که دبی را برای تور نوروز 1401 دبی را انتخاب نموده اند باید مدت زمان لازم جهت صدور ویزا را در نظر داشته باشند.

صدور ویزای دبی 7 تا 10 روز کاری زمان می برد، شلوغی ایام نوروز را هم که در نظر بگیریم بهتر است حداقل یک ماه قبل از تاریخ سفر برای خرید اقدام کرد.

با توجه به افزایش قیمت تورها در ایام نوروز پیشنهاد می کنیم برای خرید تور با قیمت مناسب ظرفیت پروازها و هتل ها را رصد کنید. چرا که در بعضی از مواقع قیمت تورها در نیمه دوم تعطیلات مقرون به صرفه تر از نیمه اول است.

تور ترکیه نوروز 1401

ترکیه با مقاصد گردشگری مجذوب کننده از جمله استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، بدروم، مارماریس و … بیشترین هوادار را در میان مسافران نوروز به خود اختصاص داده است.

احتیاج نداشتن به دریافت ویزا و کوتاه بودن طول پرواز در کنار تنوع مقاصد گردشگری از ویژگی های اصلی تور ترکیه به تعداد می فرایند؛ اما سؤال اینجاست که با توجه به شلوغ بودن این ایام چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 در جهت ترکیه اقدام کنیم؟

برترین زمان برای خرید تور ترکیه در ایام نوروز اوایل اسفند ماه است. درست است که می توان حتی یک یا دو روز مانده به سفر هم برای خرید تور ترکیه اقدام کرد اما از آنجایی که ایام نوروز فصل پیک سفر و گردشگری ست احتمال تکمیل ظرفیت تورها هم بسیار بالا می رود.

بنابراین با اقدام به موقع دغدغه پر شدن پرواز ها یا تکمیل ظرفیت هتل را نخواهید داشت.

تور مالدیو نو روز 1401

مسافرانی که می خواهند نوروزی رمانتیک و متفاوت را در خاطرات خود به ثبت رسانند می توانند را برای ایام تعطیلات انتخاب نمایند.

تور مالدیو در ایام نوروز معمولاً به صورت یک هفته ای برگزار می گردد. اقامت در هتل های لوکس، ترانسفر با قایق های تندرو یا هواپیمای دریایی و رزرو برترین ساعات پروازی از خدمات این پکیج فوق العاده می باشد.

ویزای مالدیو برای ایرانی ها در بدو ورود و به صورت فرودگاهی صادر می گردد. از این رو می توان از یک ماه تا سه هفته قبل از سفر برای خرید تور اقدام کنید.

آب و هوای مالدیو در بهار بسیار عالی بوده و گردشگران می توانند بدون هیچ دغدغه ای از انواع تفریحات آبی از جمله غواصی، موج سواری، قایق سواری در قایق های کف شیشه ای، پاراگلایدر و گشت با کشتی های کروز لذت ببرید.

تور آفریقای جنوبی نو روز 1401

آفریقای جنوبی را می توان منحصربه فردترین پکیج گردشگری در تور نوروز 1401 دانست. مقصدی که شما را به دل حیات وحش می برد، سواحلی زیبا دارد، جاذبه های تاریخی اش بی نظر هستند و حتی در دل جنگل هم اقامتگاه هایی لوکس دارد.

خبر خوب اینکه بهار و به ویژه ایام نوروز برترین زمان برای خرید و سفر به این کشور اعجاب انگیز می باشد؛ اما چه زمانی برای خرید این پکیج استثنایی اقدام کنیم؟

فرایند دریافت ویزای آفریقای جنوبی کمی زمان بر است. به همین علت بایستی حداقل 2 ماه قبل از تاریخ سفر برای دریافت ویزا و رزرو تور اقدام کرد.

البته کارشناسان ما در واحد تور تمامی مراحل دریافت ویزای تور آفریقای جنوبی را انجام داده و به شما خواهند گفت که چه زمانی برای خرید تور اقدام کنید.

تور اروپا نو روز 1401

وقتی صحبت از انتخاب و خرید مقاصد تور نوروز 1401 به میان می آید. تورهای اروپا اهمیت ویژه ای پیدا می نمایند. این قاره سرسبز با پشت سر گذاشتن زمستان و ورود به بهار آماده پذیرایی از گردشگران می گردد.

اما نکته اینجاست که ایرانیان برای فر به اروپا بایستی فرایند دریافت ویزای شینگن را پشت سر گذارند. این فرایند حداقل 2 ماه زمان می برد از رو پیشنهاد می کنیم حتماً 3 ماه قبل از سفر جهت تهیه مدارک، گرفتن وقت سفارت و … اقدام کنید.

آژانس ما به اسم آژانس مورد تأیید سفارت اسپانیا برای دریافت ویزای شینگن به وسیله سفارت این کشور اقدام نموده و درصد بالایی از مثبت بودن جواب ویزا را در کارنامه خود دارد.

اگر تور اروپا را برای تعطیلات نوروزی خود انتخاب نموده اید می توانید برای اقدام به موقع جهت دریافت ویزا و مشاوره رایگان با همکاران ما در واحد تور در تماس باشید.

سفر به یونان سرزمین فلاسفه

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29656

به "چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی برای خرید تور نوروز 1401 اقدام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید