لوئیز انریکه: فوتبال در حق ما بی انصافی کرد

به گزارش شیوا مارکت، لوئیز انریکه، مربی اسپانیا پس از شکست دراماتیک سه بر دو تیمش مقابل کرواسی گفت که فوتبال برای تیم او منصفانه نبوده است. این شکست ممکن است مانع صعود اسپانیا به دور نهایی لیگ ملت های اروپا گردد.

لوئیز انریکه: فوتبال در حق ما بی انصافی کرد

قهرمان جام جهانی 2010 دو بار از حریف عقب افتاد و هر دو بار بازی را مساوی کرد. ابتدا آندری کراماریچ برای کرواسی گل زد اما دنی سبایوس گل او را جبران کرد. سپس تین یدوای گل دوم کرواسی را به ثمر رساند و این بار نوبت سرخیو راموس بود که از روی نقطه پنالتی، بازی را به تساوی بکشاند اما در نهایت در وقت های تلف شده بازی بود که تین یدوای، مدافع چپ کرواسی گل سوم را به ثمر رساند و اسپانیا دیگر فرصتی برای جبران نداشت.

  • خلاصه بازی کرواسی 3 - اسپانیا 2 (ویدیو)

    لوئیز انریکه: فوتبال در حق ما بی انصافی کرد

    انریکه پس از بازی گفت: ما فرصت های زیادی ساختیم که در برخی از آنها غیرممکن بود توپ وارد دروازه نگردد. ما به تیر دروازه هم زدیم و فوتبال در حق ما بی انصافی کرد. روی گل اول آنها مرتکب اشتباه شدیم و گل دوم هم روی یک ضربه ایستگاهی بود و آنها در اواخر بازی هم شانس آوردند که گل زدند. در نیمه دوم شایستگی نتیجه بسیار بهتری را داشتیم. حق ما بی تردید شکست نبود اما فوتبال همین است و باید این را بپذیریم.

    اسپانیا پس از برد شش بر صفر مقابل کرواسی و بردن انگلیس در نخستین بازی در لیگ ملت های اروپا افت نموده است. آنها حالا اوضاعی نامشخص در لیگ ملت های اروپا دارند، چرا که در خانه سه بر دو به انگلیس باخته و در زاگرب هم مقابل کرواسی شکست خورده اند.

    اسپانیا همچنان با شش امتیاز از چهار مسابقه در صدر جدول است اما برای صعود این تیم به دور بعد، نتیجه بازی انگلیس و کرواسی باید مساوی گردد.

    لوئیز انریکه حالا توجهش را معطوف به دیدارهای مقدماتی یورو 2020 نموده است: دوست داشتم که به جمع چهار تیم برتر برسیم اما هدف اصلی ما مسابقات قهرمانی اروپا است. ما می دانستیم در گروهی قرار داریم که دو تا از بهترین تیم های جهان در آن حضور دارند اما نگران تیمم نیستم. گروه ما خیلی سخت بود. البته طبیعی بود که کار به روز آخر بکشد. ما هنوز فرصت داریم. من بخش هایی را می بینم که تیم باید در آنها تقویت گردد اما به نظرم نتیجه امروز کاملا غیرمنصفانه بود. در نیمه دوم، دو تیم خیلی عالی کار کردند. ما در نیمه اول بهتر بودیم. عملکرد تیم را در نیمه دوم خیلی دوست داشتم چون دو بار نتیجه را برگرداندیم اما آنها خوش شانس بودند که در دقایق پایانی گل زدند. آنها از سر استیصال حمله می کردند و با تمام وجود به سمت دروازه ما می آمدند.

    دالیچ: می توانیم انگلیس را شکست بدهیم -

    کرواسی از دو بازی قبلی خود در لیگ ملت ها تنها یک امتیاز گرفته بود و به نظر می رسید پس از رسیدن به فینال جام جهانی افت شدیدی داشته است اما گل دیرهنگام یدوای به این معناست که پیروزی در ویمبلی مقابل انگلیس آنها را به دور بعد خواهد رساند. کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی انگلیس را شکست داد.

    زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی پس از دیدار برابر اسپانیا گفت: مطمئنم که توان لازم برای پیروزی مقابل انگلیس را داریم. تیم ما بازسازی و جوان شده و هنوز بهترین نمایش های این تیم را ندیده اید.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1997

به "لوئیز انریکه: فوتبال در حق ما بی انصافی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوئیز انریکه: فوتبال در حق ما بی انصافی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید