سکوت پانداهای ترسو!

به گزارش شیوا مارکت، مجادله لفظی میان لاورن مدافع تیم ملی کرواسی و سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا کماکان ادامه دارد.

سکوت پانداهای ترسو!

به گزارش خبرنگاران ، هر جای پای جنجال و حاشیه در اسپانیا وسط باشد، نامی سرخیو راموس نیز به گوش می رسد! این بار اما این راموس نبوده که جنجال را آغاز نموده بلکه، حاشیه شخصا به سراغ مدافع خشن رئال مادرید آمده است. لاورن مدافع تیم ملی کرواسی ماجرایی را از چند هفته پیش کلید زده که دامنه آن به بازی کراوسی و اسپانیا در لیگ ملت های اروپا کشیده شد و بعد از بازی این دو تیم که با شکست 3 بر 2 اسپانیا همراه بود، به اوج رسید.

تنش میان لاورن و بازیکن رئال مادرید از فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته آغاز شد. جایی که راموس در برخوردی خشن محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول را مصدوم کرد و این حرکت، با واکنش شدید و نقدها تند لاورن همراه بود.

چند هفته پیش لاورن دوباره به این ماجرا دامن زد و کینه قدیمی خود را از راموس به رخ کشید. مدافع کروات در مصاحبه ای گفت: راموس بیش تر از من اشتباه می نماید اما در رئال مادرید بازی می نماید. گل های کریستیانو رونالدو اشتباهات این بازیکن را پوشش می دادند. رافائل واران اکنون و در گذشته بهتر از راموس بوده است.

این نقد بی رحمانه از راموس اگرچه در آن مقطع با سکوت راموس همراه شد اما مدافع تیم ملی اسپانیا در در نشست خبری پیش از بازی با کرواسی آن نقد را به شکل سیاستمدارانه ای پاسخ داد و گفت: نمی دانم این اظهارات از روی ناامیدی گفته می گردد یا دلایل دیگری دارد. نمی خواهم جواب لاورن را بدهم و حرف هایم تیتر چند روزنامه یا سایت گردد. هر کسی در زمین برتری اش را نشان می دهد.

بعد از این مجادله کشدار، کرواسی در یک بازی عجیب و جنجالی موفق شد 3-2 برابر اسپانیا به پیروزی برسد. پس از بازی لاورن که به شدت از این پیروزی خوشحال بود، در اینستاگرام به صورت زنده آغاز به صحبت با فالوئرهایش کرد و صحبت های عجیبی نیز به میان آورد. او با حالت تمسخر به مدافع اسپانیایی گفت: خیلی خوب با آرنج به او ضربه زدم. 3 -2 پیروز شدیم! حالا صحبت کن رفیق. رفیق! آنها یک مشت آشغال هستند! آنها مشتی پاندای ترسو هستند! فقط کرواسی تیم قابلی است. حالا انگلیس را شکست می دهیم و مثل بزرگان صعود می کنیم.

علاوه بر این لاورن عکسی از جریان بازی در صفحه شخصی اش منتشر کرد که نشان می داد پس از ضربه آرنج به سر راموس در حال ضربه زدن به توپ است (در این تصویر به نظر می رسد راموس از این ضربه احساس درد می نماید). او زیر عکس نوشت: روز بخیر کرواسی!

قابل پیش بینی بود که نقدها لاورن با واکنش راموس روبرو گردد. کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پاسخ انتقاد لاورن را داد. راموس در پاسخ به لاورن گفت: بعضی از افراد هستند که نمی دانند چگونه از ناامیدی که آنها را در برگرفته خارج شوند. من به لاورن جواب نمی دهم. زمان خودش صندلی من و او را معین خواهد نمود. بعضی می خواهند که با صحبت کردن درباره من مشهور شوند و در صفحه نخست روزنامه ها قرار گیرند.

او درباره آسنسیو و صحبت های جنجالی این بازیکن گفت: من به بازیکنان جوان همواره توصیه می کنم که از بازی کردن لذت ببرند. نباید ما به آنها کیفی پر از سنگ بدهیم تا به هر کسی می رسند یکی به او بزنند. بازیکنان جوان باید آرامش و تمرکز داشته باشند. بعضی از بازیکنان جوان برای پخته شدن به زمان زیاد احتیاج دارند.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2005

به "سکوت پانداهای ترسو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت پانداهای ترسو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید