لوکس ترین پرواز های دنیا چقدر می ارزند؟

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: پرواز های طولانی مدت خستگی های زیادی را به همراه دارد، از این رو بعضی ها ترجیح می دهند که با پرداخت هزینه ای بیشتر، با جایگاه های فرست کلاس سفر نمایند. این جایگاه های لوکس امکانات متفاوتی مانند منوی غذای متنوع، نوشیدنی های لوکس، مانیتور های پیشرفته، حمام آب گرم و... را در اختیار مسافران قرار می دهند. اما آیا می دانید که برای پرواز با چنین جایگاه هایی چقدر باید بپردازید؟ در ادامه گران ترین پرواز های دنیا را به شما معرفی می کنیم.

لوکس ترین پرواز های دنیا چقدر می ارزند؟

Qantas A380

- ملبورن به لس آنجلس

مدت زمان پرواز: 14 ساعت و 25 دقیقه

جایگاه های پرواز ایرلاین کانتاس امنیت فوق العاده بالایی دارند. جایگاه که مسافران روی آن می نشینند از چرم مرغوب بوده و بسیار نرم و راحت می باشند. در این مکان طیف گسترده ای از غذا ها و نوشیدنی ها نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد. یکی از جذابیت های منوی غذای این پرواز این است که به انتخاب آشپز مشهور Neil Perry انتخاب و تهیه می شوند. اگر می خواهید روی جایگاه فرست کلاس این هواپیما بنشینید، باید مبلغی حدود 9800 دلار بپردازید.

British Airways 787-9 Dreamliner- لندن به هنگ کنگ

مدت زمان پرواز: 12 ساعت

جایگاه های فرست کلاس این پرواز نهایت ظرافت و زیبایی طراحی را به شما منتقل می کند. شما می توانید به راحتی پاهایتان را دراز کنید و از پرواز نهایت لذت را ببرید. در این کابین مانیتوری 23 اینچی برای شما وجود دارد که می توانید به یاری ریمورت کنترل لمسی هر آنچه دوست داشتید را انتخاب و تماشا کنید. انواع نوشیدنی ها و غذا های مختلف در این پرواز برای شما سرو می گردد. یک راستا رفت از لندن به هنگ کنک برای شما روی این جایگاه های لوکس 16000 دلار آب می خورد.

Japan Airline Sky Suite 777- توکیو به نیویورک

مدت زمان پرواز: 13 ساعت

شما می توانید در پرواز ایرلاین ژاپن خیلی راحت در کابین خصوصی خود استراحت کنید. به لطف دیوار هایی چوبی که دورتان کشیده شده، می توانید اطمینان حاصل کنید که حریم شخصی تان کاملا حفظ می گردد. یک LCD 23 اینچی، یک میز بزرگ و یک کمد برای قرار دادن وسایل مورد احتیاج، در اختیار مسافر قرار می گیرد. بلیط این جایگاه تنها برای یک راستا رفت 12000 دلار است.

AirFrance La Première- پاریس به نیویورک

مدت زمان پرواز: 8 ساعت و 15 دقیقه

جایگاه های این پرواز بسیار پهن و بزرگ بوده، به طوری که شما به راحتی می توانید پاهایتان را روی آن دراز یا آن ها را روی جایگاه جمع کنید. روبه روی شما مانیتوری 24 اینچی قرار گرفته است که می توانید در طول پرواز خودتان را با آن سرگرم کنید. منوی غذای این پرواز نیز شامل غذا هایی از بهترین آشپز های فرانسوی ست. برای سفر با جایگاه فرست کلاس این پرواز، 9500 دلار باید هزینه کنید.

Swiss 777-300ER- زوریخ به لس آنجلس

مدت زمان پرواز: 12 ساعت و 15 دقیقه

جایگاه فرست کلاس ایرلاین سوئیس هم فضایی کاملا اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد. جایگاه ها پهنای زیادی دارند و بسیار راحت به نظر می رسند. مانیتوری 32 اینچی نیز در مقابل جایگاه شما قرار گرفته است که می توانید تا انتهای پرواز با آن سرگرم باشید. پس از تیک آف، میهمانداران هواپیما ظرفی از بادام هندی و حوله ای گرم برایتان می آورند. منوی غذای این ایرلاین بسیار متنوع بوده، به طوری که می توانید هر نوع غذا یا نوشیدنی که دوست داشتید را در آن پیدا کنید. بلیط یک راستا از این هواپیما 14600 دلار می ارزد.

Emirates- دبی به نیویورک

مدت زمان پرواز: 14 ساعت

پرواز فرست کلاس امارات یکی از شناخته شده ترین فرست کلاس های دنیا می باشد. سوئیت های خصوصی، تختخواب های راحت، میز های بزرگ، حمام آب گرم در پرواز، منوی متنوع و... از امکاناتی ست که در اختیارتان قرار می گیرد. درست پس از تیک آف، میهماندار برای شما نوشیدنی، قهوه عربی و حوله داغ می آورد. اگر این چیز ها راضی تان نکرد، خودتان می توانید نوشیدنی مورد علاقه تان را سفارش دهید. بالش، چشم بند و پیژامه نیز در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید از لوازم آرایش و عطریات بولگاری که در سرویس بهداشتی این ایرلاین قرار داده شده، بهره ببرید. قیمت یک راستا برای شما 8000 دلار آب می خورد.

American Airlines- لس آنجلس به هنگ کنگ

مدت زمان پرواز: 14 ساعت و 50 دقیقه

جایگاه های فرس کلاس این پرواز بسیار پهن و راحت بوده، علاوه بر آن شما می توانید پشت آن را خوابانده و آن را به شکل تخت در آورید. با وجود فضایی کاملا اختصاصی هیچ کس مزاحم خواب و استراحت شما نخواهد شد. صبحانه های این پرواز بسیار لاکچری بوده و از بهترین اسموتی های دنیا درست شده اند. جدا از همه اینها، شما نسبت به مسافران دیگر در اولویت هستید، از این رو، پس از فرود هواپیما، کارهایتان زودتر از بقیه صورت گرفته و از گیت خارج می شوید. اگر بخواهید با این پرواز به هنگ کنگ بروید باید 13000 را تنها برای یک راستا بپردازید.

Cathay Pacific- هنگ کنگ به نیویورک

مدت زمان پرواز: 16 ساعت

این پرواز از نظر خدمات و چیدمان منحصر بفرد جایگاه ها، برنده جایزه شده است. کابین این پرواز به گونه ای تنظیم شده که فضای بیشتری را برای استراحت و خوابیدن میهمانان و تماشای برنامه های مورد علاقه شان در مانیتور های شخص، فراهم می کند. نوشیدنی های گران قیمت و خاویار اعلا پای ثابت وعده های غذایی آن است. لباس هایی که این ایرلاین در اختیار شما قرار می دهند از 100% الیاف طبیعی تهیه شده اند. سوئیت های فرس کلاس این ایرلاین 17000 دلار می ارزد.

منبع: constative

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7007

به "لوکس ترین پرواز های دنیا چقدر می ارزند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین پرواز های دنیا چقدر می ارزند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید