لیگ برتر والیبال، پیروزی آذری ها در هفته بیست وششم ، شکست کسالت بار سایپا در تهران

به گزارش شیوا مارکت، تیم های فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، دورنای ارومیه و شهرداری ارومیه دره هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال حریفان خود را شکست دادند.

لیگ برتر والیبال، پیروزی آذری ها در هفته بیست وششم ، شکست کسالت بار سایپا در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در شروع هفته پایانی مرحله گروهی لیگ برتر والیبال تیم سایپا در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ارومیه بود. شاگردان پیمان اکبری در یک بازی کم انرژی و کسالت بار با نتیجه 3 بر یک نتیجه را به حریف ارومیه ای خود واگذار کردند.

تیم سایپا در ست نخست با نتیجه 29 بر 27 به پیروزی رسید و در ست های بعدی در حالی که به بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود در 3 ست متوالی با نتایج 21 بر 25، 19 بر 25 و 18 بر 25 نتیجه را به شهرداری ارومیه واگذار کرد.

عملکرد تیم سایپا در ست های دوم تا چهارم به قدری نامطلوب و کم انرژی بود که حتی صدای معدود تماشاچیان حاضر در سالن و حتی گزارشگر رادیویی بازی را هم در آورد. اشتباهات بازیکنان سایپا در سرویس و در حمله در این دیدار فوق العاده زیاد بود. از دیگر نکات جالب این بازی اعتراض علیرضا قریب داور اول بازی بود که در ابتدای دیدار مطرح نمود اگر بازیکنان سایپا در تصمیمات او مداخله نمایند بازی را ترک خواهد نمود.

نتیجه این بازی در صعود و سقوط دو تیم برای مرحله پلی آف هیچ تاثیری نداشت، ولی تیم سایپا با این شکست حریف پیکان در مرحله پلی آف شد.

در سایر دیدارهای امروز تیم فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر صفر خاتم اردکان را شکست داد، شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر 2 بر شهرداری تبریز غلبه کرد و تیم دورنای ارومیه با حساب 3 بر یک عقاب تهران را از پیشرو برداشت.

2 دیدار دیگر از هفته بیست و ششم لیگ برتر در حال برگزاری است.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3455

به "لیگ برتر والیبال، پیروزی آذری ها در هفته بیست وششم ، شکست کسالت بار سایپا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، پیروزی آذری ها در هفته بیست وششم ، شکست کسالت بار سایپا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید