لیگ ملت های اروپا: صعود انگلیس، سقوط کرواسی

به گزارش شیوا مارکت، انگلیس با برتری دو بر یک مقابل کرواسی توانست به مرحله نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کند و فینالیست جام جهانی را به دسته دوم این مسابقات فرستاد. انگلیس تا دقیقه 78 از حریفش عقب بود و در آستانه سقوط به دسته دوم قرار داشت، ولی با دو گل متوالی توانست سرنوشت این گروه را تغییر دهد.

لیگ ملت های اروپا: صعود انگلیس، سقوط کرواسی

نیمه اول کم حادثه بود و با تساوی بدون گل به انتها رسید. کراماریچ، مهاجم کرواسی در دقیقه 57 پس از دریبل جان استونز دروازه انگلیس را باز کرد. دقایقی بعد بروزویچ در موقعیت تک به تک فرصت زدن گل دوم را داشت، ولی تعلل بیش از اندازه هافبک کرواسی به مدافعان انگلیس اجازه داد برگردند و توپ را دفع نمایند.

انگلیس کوشش زیادی برای جبران گل خورده داشت، ولی در خلق موقعیت ناکام بود. ساوت گیت برای تغییر جریان بازی دله الی، جس لینگارد و جیدون سانچو را به زمین فرستاد و توانست با فشار بیشتر در دقایق آخر به دو گل برسد.

در دقیقه 78 انگلیس روی یک اوت دستی بلند گومز به گل رسید. هری کین توپ را با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد تا لینگارد از نزدیکی خط، دروازه را باز کند. البته این گل هم برای انگلیس کافی نبود و این تیم با تساوی هم سقوط می کرد.

فشار انگلیس ادامه پیدا کرد و در دقیقه 85 به گل برتری رسید. هری کین این بار سانتر چیلول روی یک ضربه ایستگاهی را با تکل به تور دروازه کرواسی رساند.

با این نتیجه انگلیس بالاتر از اسپانیا به نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا صعود کرد و کرواسی به دسته دوم رفت. شنبه شب هم پرتغال توانسته بود به نیمه نهایی صعود کند و میزبان مرحله نهایی خواهد بود. بلژیک یا سوئیس و هلند یا فرانسه مربع مرحله نهایی را تکمیل می نمایند.

  • خلاصه بازی انگلیس 2 - کرواسی 1 (ویدیو)

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2043

به "لیگ ملت های اروپا: صعود انگلیس، سقوط کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا: صعود انگلیس، سقوط کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید