مادر روانی 5 فرزندش را کشت و خانه اش را به آتش کشید

به گزارش شیوا مارکت، مادر روانی 5 فرزندش را با شلیک گلوله به قتل رساند و خانه اش را با اجساد فرزندانش به آتش کشید و با شلیک گلوله به سرش خودکشی کرد.

مادر روانی 5 فرزندش را کشت و خانه اش را به آتش کشید

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از کرایم، اورینا مییرز 25 ساله همه 5 فرزندخود را در سنین 1، 3، 4، 6و 7 ساله را در دو مرحله به قتل رسانده است.

گزارش های پزشکی قانونی ویرجینیای آمریکا نشان می دهد که این زن ابتدا 3 فرزندش را در بخشی از خانه کشته سپس سراغ دو تن دیگر رفته و نقشه شومش را اجرایی نموده است.

در زمان جنایت همسر وی در خانه حضور نداشته و با شنیدن آتش دریافت منزلش خود را به محل رسانده و شوکه شده است.

سخنگوی پلیس اعلام کرد که یکی از همسایگان خبر آتش سوزی را با تلفن تماس های ضروری اطلاع داده است. دانسته های ما نشان می دهد که این مادر قبل از اقدام به جنایت هایش هیچ سابقه ای از بدرفتاری با فرزندانش نداشته است. این زن تنها قبل از اقدام به قتل ها و خودکشی در وویسی برای شوهرش ماجرا را شرح داده و بیان نموده که از ادامه زندگی خسته است . ماموران پلیس دستگاه صوتی را در خودرو خانوادگی پارک شده در نزدیکی خانه یافته اند .این زن سخنی از انگیزه جنایت هایش بیان ننموده اما گمان می رود افسردگی و فشار نگهداری از فرزندان وی را بر آن داشته تا تصمیم به چنین کاری بگیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27444

به "مادر روانی 5 فرزندش را کشت و خانه اش را به آتش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر روانی 5 فرزندش را کشت و خانه اش را به آتش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید