ماندگاری گردشگران در یزد باید مورد توجه قرار گیرد، دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به بازار گردشگری

به گزارش شیوا مارکت، معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید برنامه ریزی های لازم برای استمرار ماندگاری گردشگران در استان یزد انجام گردد.

ماندگاری گردشگران در یزد باید مورد توجه قرار گیرد، دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به بازار گردشگری

به گزارش خبرنگاران، حسین اربابی معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی در نشست با سرمایه گذاران بخش های مختلف استان یزد گفت: در یزد و اطراف آن اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است که می تواند تاثیر بسزایی در رونق گردشگری این استان داشته باشد.

او توضیح داد: در حال حاضر شاهد هستیم که توزیع متوازن گردشگران در یزد شکل گرفته است و باید با اجرای برنامه ها و رویدادهای متنوع، ماندگاری گردشگران در استان و شهرهای مختلف را افزایش دهیم.

اربابی با دعوت از سرمایه گذاران سایر بخش ها برای ورود به بازار گردشگری اضافه نمود: امروز گردشگری در کشور ما صندلی خوب و مناسبی دارد و رونق این صنعت محسوس است، بخش خصوصی می تواند با استفاده از ظرفیت های موجود، نقش خود را در معرفی زیبایی های ایران و رونق صنعت گردشگری کشور ایفا نماید.

معاون سرمایه گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی اضافه نمود: برگزاری رویدادهای خوب و کم هزینه و استمرار برگزاری این رویدادها در ماندگاری گردشگران نقش بسیار زیادی دارد و با توجه به امکانات محدود اداره کل میراث فرهنگی استان ها، بخش خصوصی می تواند وارد این بخش گردد.

او اضافه نمود: ارتقای کیفیت خدمات و تدوین استانداردهایی برای پذیرایی از گردشگران هم باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه گردشگران پس از روبرو با رفتار و خدمات غیراستاندارد، از پیشنهاد دادن مقصد سفر خود به دیگران اجتناب می نمایند.

اربابی یادآور شد: شهر یزد، شهر قصه ها و روایت ها است، باید از تمام فرصت ها و مزیت های موجود برای معرفی این شهر جهانی به گردشگران تمام جهان استفاده کنیم.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9303

به "ماندگاری گردشگران در یزد باید مورد توجه قرار گیرد، دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به بازار گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماندگاری گردشگران در یزد باید مورد توجه قرار گیرد، دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به بازار گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید