ماهی و گربه به نروژ، استرالیا و تاجیکستان می رود

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: فیلم سینمایی ماهی وگربه به کارگردانی شهرام مکری که در ابتدای مهرماه در جشنواره های سیتگس اسپانیا و ونکوور کانادا به نمایش در آمد، این ماه را با حضور در پنج فستیوال سینمایی به انتها خواهد رساند.

ماهی و گربه به نروژ، استرالیا و تاجیکستان می رود

به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی ماهی وگربه به کارگردانی شهرام مکری در روزهای سرانجامی مهرماه در سه فستیوال بین المللی در کشورهای نروژ، استرالیا و تاجیکستان حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم اسلو در بیست و چهارمین دوره خود پذیرای ماهی وگربه به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی به عنوان یکی از پانزده فیلم بخش اصلی است. این جشنواره که مهمترین جشنواره نروژ و یکی از مهمترین فستیوال های اروپایی است هر سال در اوایل فصل پاییز برگزار می گردد.

سال جاری علاوه برماهی وگربه فیلم دختری که در شب تنها به خانه می رود ساخته لیلی امیرپور کارگردان ایرانی انگلیسی را هم در همین بخش به نمایش خواهد گذاشت.

چهارمین دوره فستیوال فیلم های ایرانی در استرالیا میزبان بعدی فیلم ماهی وگربه است. این دوره از جشنواره که به دبیری آرمین میلادی در شهرهای مختلف استرالیا برگزار می گردد هرساله تعدادی از فیلم های پیروز ایرانی را در برنامه نمایش خود جا داده و در سرانجام جایزه نتپک به عنوان جایزه اصلی جشنواره به بهترین فیلم تعلق خواهد گرفت.

جشنواره فیلم دیدار تاجیکستان هم در اواخر ماه میزبان ماهی وگربه است. این جشنواره در کشور تاجیکستان برگزار می گردد و در ششمین دوره آن علاوه بر ماهی وگربه، فیلم مستند نینجای ایرانی ساخته مرجان ریاحی راهم در بخش مسابقه مستندهای خود نمایش خواهد داد.

به این ترتیب ماهی وگربه که در ابتدای مهرماه در جشنواره های سیتگس اسپانیا و ونکوور کانادا به نمایش در آمد، این ماه را با حضور در پنج فستیوال سینمایی به سرانجام خواهد رساند.

اکران فیلم سینمایی ماهی وگربه از 13 مهرماه در گروه سینمایی هنر وتجربه آغاز شده است.

این فیلم تنها در یک سکانس پلان 135 دقیقه ای فیلمبرداری شده است و داستان چند دانشجوی دختر و پسر است که برای شرکت در جشن بادبادک بازی در شب یلدا به شمال رفته اند. در همسایگی کمپ کوچک آنها کلبه ای واقع شده است که سه آشپز یک رستوران ساکنین آن هستند. آشپزها برای پخت غذاهای رستوران به گوشت نیاز دارند و جز این جوان ها کسی در آن اطراف نیست. قصه فیلم بر اساس یک داستان واقعی درباره رستورانی است که گوشت چرخ نموده انسان را عرضه می نموده است.

انتهای پیغام،

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9511

به "ماهی و گربه به نروژ، استرالیا و تاجیکستان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهی و گربه به نروژ، استرالیا و تاجیکستان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید