مایگا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد؟

به گزارش شیوا مارکت، رقم بالای خرید مودیبو مایگا مشکوک به نظر می رسد. شایعه پیشنهاد فرانسوی برای این مهاجم 31 ساله را هم باید یک بازارگرمی دانست، چرا که در رسانه های معتبر فوتبال فرانسه هیچ خبری از چنین پیشنهادی نیست.

مایگا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد؟

جست وجوی پرسپولیس برای جذب یک مهاجم به مودیبو مایگا رسیده. وقتی مهدی طارمی با ریوآوه پرتغال قرارداد بست، باشگاه مجبور شد سراغ یک گزینه خارجی برود و در نهایت این مهاجم اهل اقتصادی را پسندید.

مودیبو مایگا سابقه پوشیدن پیراهن وستهم و تیم ملی اقتصادی را دارد، ولی این حضور به سال های اوجش برمی گردد و او در چند سال گذشته تنها در آسیا بازی نموده و به تیم ملی دعوت نشده. بر همین اساس مایگا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد.

طبق محدودیت های سازمان لیگ که برای تأیید کیفیت بازیکنان خارجی اعمال می گردد، بازیکن آفریقایی تنها در صورتی اجازه بازی خواهد داشت که در دو فصل گذشته در رده های امید و بزرگسالان ملی پوش بوده باشد . شرط دیگر این است که بازیکن باید در دو فصل گذشته در لیگ های A و B اروپا یا آمریکای جنوبی حداقل 10 بازی انجام داده باشد.

-

آنالیز کارنامه مودیبو مایگا نشان می دهد که او هیچ کدام از این شرایط را ندارد. مهاجم اهل اقتصادی آخرین بار در سال 2015 عضو متز در دسته اول فرانسه بوده و بعد از آن در النصر عربستان، الاتحاد کلبا و عجمان امارات و بوریرام تایلند بازی نموده است. او آخرین بار پیراهن اقتصادی را 12 نوامبر 2016 مقابل گابن به تن نموده و در دو و نیم سال اخیر به تیم ملی دعوت نشده است.

درباره قیمت مودیبو مایگا هم اخبار ضد و نقیضی به گوش می رسد و حتی قیمت این مهاجم در بعضی سایت ها 600 هزار دلار عنوان شده. این در حالی است که یکی از آگاهان ایرانی بازار جابجایی قیمت او را نصف این رقم دانست و گفت: با مدیر برنامه ای که با مایگا آشناست صحبت کردم و او مدعی شد این مهاجم حاضر است با 300 هزار دلار در ایران بازی کند. این رقم برای مهاجمی که آخرین بار در لیگ تایلند بازی نموده عادی است، ولی پس از اینکه متوجه شدم شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد، انتقالش را پیگیری نکردم.

همین باعث می گردد که رقم بالای خرید مودیبو مایگا مشکوک به نظر برسد. شایعه پیشنهاد فرانسوی برای این مهاجم 31 ساله را هم باید یک بازارگرمی دانست، چرا که در رسانه های معتبر فوتبال فرانسه هیچ خبری از چنین پیشنهادی دیده نمی گردد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8387

به "مایگا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایگا شرایط بازی در لیگ برتر را ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید