محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف دنیا کدامند؟ (اینفوگرافیک)

به گزارش شیوا مارکت، کانادا محبوب ترین مقصد حیات وحش شبکه های اجتماعی است و کاربران اینستاگرام همگی حیات وحش باورنکردنی کانادا را چه بزرگ و چه کوچک به نمایش می گذارند. بیش از 190000 پست اینستاگرام با #canadawildlife یا #canadianwildlife منتشر شده اند و شامل عکس های باورنکردنی از همه موجودات هستند.

محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف دنیا کدامند؟ (اینفوگرافیک)

حیوانات و زیستگاه آنها همیشه از مجذوب کنندهیت زیادی برای بیشتر افراد برخوردارند؛ به طوری که بسیاری از مردم سفرهای خود را بر پایه بازدید از موجودات حیات وحش که دوست دارند از نزدیک ببینند برنامه ریزی می نمایند. یک نقشه دنیای مجذوب کننده و بازسازی شده محبوب ترین حیوانات در سراسر دنیا را نشان می دهد و به ما می گوید که کدام کشورها محبوب ترین مقاصد حیات وحش هستند. در ایتدا خوب است بدانید که این ببر است که در بسیاری از کشورها شماره یک است.

این نقشه ها با استفاده از Google Keyword Planner، با تجزیه و تحلیل جستجوها برای 170 حیوان مختلف در بیش از 180 کشور، فراوری شده اند. محققان در پی عبارت سافاری [نام حیوان] و چگونه می توان [نام حیوان] را دید در تمامی ترجمه های زبان مادری بودند و سپس نقشه دنیا را با نام کشورها و موجودی که ساکنان آن بیشتر جستجو می کردند، از نو ترسیم کردند.

ببر در 44 کشور بهترین رتبه را کسب کرد و اسب آبی - بهترین در 25 کشور - دلفین را به مقام سوم رساند.

در این مطالعه که به وسیله شرکت مسافرتی ماجراجویی Explore Worldwide انجام شد، نهنگ ها در 16 کشور و گوریل ها در 8 کشور در صدر قرار گرفتند.

با تجزیه نتایج کشور به کشور، این مطالعه نشان می دهد که ببر در ایالات متحده محبوب ترین است و برای بیشتر استان های این کشور شماره یک است و در پی آن شتر و گوزن قرار دارند.

در اروپا، نتایج متفاوت بود. در انگلستان دلفین شماره یک است، نهنگ محبوب ترین در اسپانیا و پرتغال است، در حالی که فرانسوی ها بیشتر دوست دارند اسب آبی را ببینند.

نقشه حیوانات محبوب مردم ایالات متحده آمریکا

آلمانی ها علاقه زیادی به گوزن ها دارند، اهالی بلغارستان دوست دارند گورخرها را ببینند و رومانیایی ها گوریل ها را. در همین حال، در استرالیا، این میمون است که برتر است، در حالی که نیوزلندی ها بیشتر دوست دارند دلفین ها را ببینند.

نقشه حیوانات محبوب مردم اروپا

در آفریقا، ببر سهم شیر را از آن خود می نماید، در حالی که تنها رواندا است که بیشترین علاقه را به شیرهای واقعی دارد.

در آمریکای جنوبی، لک لک ها در بولیوی، اسب ها در آرژانتین و پنگوئن ها در پرو در صدر جدول هستند. برزیلی ها هم نهنگ ها را بیشتر از سایر موجودات دوست دارند.

نقشه حیوانات محبوب مردم آمریکای جنوبی

نقشه حیوانات محبوب مردم آفریقا

نقشه حیوانات محبوب مردم استرالیا

حیوانات محبوب ساکنین قاره آسیا

در حالی که بعضی از قاره ها به یک حیوان خاص ترجیح می دهند، نقشه دنیا نشان می دهد که کشورهای آسیایی ترکیبی از حیوانات مختلف دارند که مردم مشتاق تماشا آنها در زندگی واقعی هستند. گربه ها در ژاپن و سنگاپور، پانداها (اندونزی)، خرس ها (کره جنوبی) و فوک ها (امارات متحده عربی) در صدر قرار دارند. مردم سریلانکا بیشتر مشتاق تماشا نهنگ ها هستند، در حالی که پلنگ ها حیواناتی هستند که مردم ویتنام بیشتر دوست دارند ببینند. حیوان مورد علاقه مردم مالزی فیل است و ببرها حیواناتی هستند که مردم میانمار و پاپوآ گینه نو بیشتر دوست دارند ببینند.

محبوب ترین مقاصد حیات وحش در شبکه های اجتماعی

این شرکت مسافرتی بعلاوه رتبه بندی محبوب ترین مقاصد حیات وحش را بر اساس شبکه های اجتماعی ترسیم کرد و کانادا کشوری است که بیشترین هشتگ و بازدید را در محتوای حیات وحش در اینستاگرام و TikTok داشته است.

از فوریه 2023، تعداد پست ها و بازدیدهای هشتگ آن 203,392,682 بوده است. در رتبه دوم استرالیا (157,460,607) و پس از آن انگلستان (68,490,337)، آفریقای جنوبی (14,746,866) و برزیل (9,939,969) قرار دارند.

اسکاتلند با مجموع 9,876,800 در رده ششم واقع شده است و بقیه 10 کشور برتر شامل کاستاریکا (هفتم، 7269472)، نپال (هشتم، 4702481)، اتیوپی (نهم، 4،242،658) و انگلیس (73،51، 10) هستند.

اکسپلور گفت: کانادا محبوب ترین مقصد حیات وحش شبکه های اجتماعی است و کاربران اینستاگرام همگی حیات وحش باورنکردنی کانادا را چه بزرگ و چه کوچک به نمایش می گذارند. بیش از 190000 پست اینستاگرام با #canadawildlife یا #canadianwildlife منتشر شده اند و شامل عکس های باورنکردنی از همه موجودات هستند.

حیات وحش بریتانیا با بیش از نیم میلیون پست اینستاگرامی هشتگ شده با #wildlifeinbritain و ویدیوهای تیک تاکی با بازدیدهای میلیونی، سومین کشور محبوب در زمینه حیات وحش در شبکه های اجتماعی است. اگرچه این مکان زیستگاه حیواناتی با جثه بزرگ تر مانند گوزن، سمور، فوک، دلفین و روباه است، اما کاربران شبکه های اجتماعی اغلب تنوع خارق العاده پرندگان بریتانیا را با پست های زیادی از جغد انبار، چرخ ریسک سرآبی و شاه ماهی ها به نمایش می گذارند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 17 فروردین 1402 بروزرسانی: 17 فروردین 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30050

به "محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف دنیا کدامند؟ (اینفوگرافیک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین حیوانات در نقاط مختلف دنیا کدامند؟ (اینفوگرافیک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید