محدودیت اینتر برای افزایش حقوق ایکاردی

به گزارش شیوا مارکت، با وجود کوشش های مدیر برنامه های مائورو ایکاردی برای افزایش دو برابری حقوق او، باشگاه اینتر به خواسته او تن نمی دهد.

محدودیت اینتر برای افزایش حقوق ایکاردی

به گزارش خبرنگاران، نمایندگان باشگاه اینتر به زودی با واندا نارا، مدیر برنامه های ایکاردی ملاقاتی خواهند داشت تا با او درباره قرارداد جدید این مهاجم آرژانتینی مذاکره نمایند. گفته می گردد که حقوق پیشنهادی اینتر به ایکاردی 7 میلیون یورو در سال است که هنوز پایین تر از رقمی است که واندا نارا می خواهد. به همین دلیل بود که او و دیگر نمایندگان ایکاردی اعلام کردند که تا حصول توافق برای تمدید قرارداد فاصله زیادی دارند.

اکنون اما نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا گزارش نموده است که نراتزوری سخت در کوشش است تا سرعت پیشروی مراحل اداری مربوط به تمدید قرارداد ایکاردی را افزایش دهد.

ایکاردی و همسرش تقاضای حقوق 10 میلیون یورو در سال را دارند اما گزارش شده است که تنها پیشنهاد ارائه شده از سوی اینتر 7 میلیون یورو به اضافه پاداش است و به ازای آن قرارداد او تا خاتمه ماه ژوئن سال 2023 تمدید خواهد شد.

در قرارداد ایکاردی با اینتر بندی وجود دارد که به او اجازه می دهد به یک تیم غیرایتالیایی ملحق گردد به شرط آنکه آن تیم در یک بازی زمانی دو هفته ای از ابتدا تا میانه ماه جولای هر سال با او به توافق برسد و 110 میلیون یورو هم به اینتر غرامت بدهد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2671

به "محدودیت اینتر برای افزایش حقوق ایکاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت اینتر برای افزایش حقوق ایکاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید