مدل کفش های زنانه؛ مد بهار 2019

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران - ترجمه از پردیس بختیاری: بهار فصل تغییر است، فصل زنده شدن دوباره! این تغییر در دنیای مد و فشن نیز دیده می گردد. به عنوان مثال، سال جاری بهار شما مدل های جدیدی از اکسسوری ها را مشاهده می کنید که با مدل های سال های قبل فرق دارند. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دوست دارند با مد روز پیش روند، به مدل های کفشی که در بهار 2019 مد می شوند، نگاهی بیاندازید.

مدل کفش های زنانه؛ مد بهار 2019

کفش بندی

برای بهار و تابستان پیش رو، شاهد کفش هایی خواهید بود که بند های بلندی دارند، آنقدر بلند که دور پاهایتان می پیچد. این مدل کفش ها که حدود 20 سال قبل روی مد بودند، حال دوباره توجه طراحان مد و فشن را به خود جلب نموده اند. شما می توانید هم مدل های تخت و هم پاشنه بلند این کفش ها را مشاهده کنید.

کفش نقره ای

کفش های نقره ای همواره روی مد بودند، از این رو که هم جذاب اند و هم به دلیل رنگ خنثی ای که دارند با هر رنگ و مدل لباسی به سادگی ست می شوند. شما می توانید به این کفش را با یک تی شرت سفید و شلوار جین، یا حتی یک پیراهن رنگی بلند به تن کنید و در فصلی، چون بهار بدرخشید.

کفش پردار

یکی از ترند های سال، تزیین پیراهن های میهمانی زنانه با پر است. این مد را در کفش های زنانه بهاره نیز می توان مشاهده کرد. این پر ها در سایز ها و رنگ های مختلف تزیین شده اند، از این رو شما می توانید آن ها را با لباس تان ست کنید. از آنجا که این کفش ظرافت خاصی دارند و راه رفتن به این کفش ها در محیط های شلوغی، چون بازار یا خیابان سخت است، بهتر است که آن ها را تنها برای میهمانی ها به تن کنید.

کفش حصیری

با آمدن بهار بار دیگر کفش های حصیری وارد بازار می شوند. این کفش ها در عین زیبایی، بسیار خنک بوده و به دلیل منافذی که دارد، از عذق کردن پا ها جلوگیری می نماید. شما می توانید این مدل های حصیری را هم در کفش های تخت و هم پاشنه بلند به پا کنید.

کفش پلاستیکی

حتما طرح های پلاستیکی کیف و کفش را در ویترین بوتیک ها دیده اید. طراحان برای بهار 2019 کفش هایی طراحی نموده اند که در بعضی قسمت ها به جای پارچه از پلاستیک استفاده شده است. اگر چه این کفش ها خیلی کاربردی نیست و ممکن است که پا ها در آن عرق کند، اما می توانید به عنوان یک کفش متفا. ت. در پا های شما، جلب توجه کند؛ بنابراین اگر به دنبال کفشی متفاوت هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم.

لژ دار بلند

اگر دوست دارید که کفش های پاشنه دار به پا کنید، اما از طرفی راه رفتن با آن ها برایتان سخت است، می توانید از کفش های لژ دار یاری بگیرید. کفش های لژدار نیز یکی دیگر از مد های بهار 2019 می باشند که نه تنهای جذابیت خاصی به پاهای شما می بخشد بلکه شما را کشیده تر نیز نشان می دهد.

اسنیکر های لژدار

سال 2018 سال کتانی های آگلی یا همان زشت بود. این مدل در بهار 2019 نیز همچنان ترند است. از این رو شما شاهد کتانی هایی نه چندان زیبا با لژ هایی بزرگ و نامتناسب خواهید بود. اگر جزو افرادی هستید که می خواهید با مد روز پیش روید، این کتانی می تواند یکی از انتخاب هایتان باشد.

منبع: huffpost

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: برترین ها
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6890

به "مدل کفش های زنانه؛ مد بهار 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کفش های زنانه؛ مد بهار 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید