مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به سوالات دانشجویان پیرامون آزمون مجازی پاسخ داد

به گزارش شیوا مارکت، مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشستی با دانشجویان به سوالات آنان در مورد شرایط و چگونگی برگزاری آزمون های آنلاین پاسخ داد.

مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به سوالات دانشجویان پیرامون آزمون مجازی پاسخ داد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، رضا شجاعی پور، مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان در نشستی با دانشجویان به سوالات آنان در مورد شرایط و چگونگی برگزاری آزمون های آنلاین پاسخ داد.

رضا شجاعی پور در مورد زمان بندی امتحانات گفت: دانشجویان در هر لحظه ای از 5 دقیقه ابتدای آزمون وارد آزمون شوند وقت برای آن ها از همان لحظه محاسبه خواهد شد. همچنین درصورت قطعی سیستم حین آزمون امکان بازگشت فراهم است و پاسخ ها ذخیره می گردد.

مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: امکان تغییر گزینه سوال وجود دارد، اما امکان بازگشت به سوال قبلی همچنان فراهم نیست. لازم به ذکر است که در آزمون های تشریحی امکان تایپ پاسخ و ارسال عکس وجود دارد.

وی عنوان نمود: باتوجه به مسائل اخلاقی حاکم بر کشور وبکم و میکروفون دانشجویان کنترل نمی گردد و تنها در صورت فعال بودن آزمون سیستم نام کاربری و رمز عبور را قبول می نماید. شایان ذکر است که تغییر IP ملاکی بر تقلب نیست و دانشجویان در صورت قطعی سیستم رایانه خود میتوانند از تلفن همراه یا سیستم دیگری استفاده نمایند.

شجاعی پور در انتها اشاره نمود: توصیه شده است برای آسان ترین نوع سوال حداقل 45 ثانیه وقت درنظر گرفته گردد و امکان دیدن نمره دقایقی پس از آزمون فراهم شده است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21203

به "مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به سوالات دانشجویان پیرامون آزمون مجازی پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی کرمان به سوالات دانشجویان پیرامون آزمون مجازی پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید