مدیر و معاونی آمدند که با من مشکل دارند، فصل تمام گردد می روم

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، علی دایی عصر سه شنبه در ابتدای نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان از خبرنگاران خواست میکروفن های تلویزیونی را بردارند تا در نشست شرکت کند.

مدیر و معاونی آمدند که با من مشکل دارند، فصل تمام گردد می روم

وی پس از آن در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: فکر می کنم امروز یکی از بهترین بازی های ما بود و با شناخت خوبی که از ذوب آهن داشتیم، نه در نیمه اول و نه در نیمه دوم فرصت چندانی به ذوب آهن ندادیم و کناره ها و عمق را بستیم و به خوبی دفاع کردیم و موقعی که صاحب توپ شدیم، توانستیم از این تیم بهتر عمل کنیم.

سرمربی تیم سایپا ادامه داد: ما موقعیت های زیادی خراب کردیم و چند موقعیت خوب در 18 قدم حریف خراب کردیم اما باید به غیرت، شرافت و مردانگی بچه ای خود تبریک می گویم. به نظرم ما تنها هستیم و تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را در باشگاه می گیرد و نه کسی بر سر تمرینات ما می آید.

وی توضیح داد: ما از بازیکنان جوان در حساس ترین پست های خود استفاده کردیم. شاید فشار بازی به ذوب آهن باعث شده بود که طراوت همیشگی را نداشته باشند اما نمی توانم از شایستگی بچه ها بگذرم و به نظرم این تیم مستحق پیروزی در بازی امروز بود.

در مسائل امروز سایپا همه چیز دخیل است

وی ادامه داد: در مسائل امروز سایپا همه چیز دخیل است. زمانی که من بودم آقای هاشمی چندین سال مدیرعامل تیم بود و همه از مدیرعامل کارخانه تا باغبان زمین پشت ما بودند. همه همه جوره ما را حمایت کردند و همه جوره پشت ما بود و اکنون متأسفانه کسی پشت ما نیست. ما سه بازی دیگر داریم و خیلی از بازیکنان ما 60 درصد پول گرفتند و بعضی با توجه به شرایط قراردادی، 50 درصد گرفته اند.

دایی ادامه داد: بازیکنان ما شرف و غیرت داشتند که کار می نمایند و اگر نگاه کنید، در دو سال اخیر که در سایپا هستم، شرایط ما متفاوت بوده است. ما در سال گذشته با اینکه جزو تیم هایی بودیم که کمترین هزینه را کردیم، سال قبل بازیکنان بزرگی را تربیت کردیم. قلی زاده در بلژیک ترابی در پرسپولیس و دانشگر در استقلال بازی می نمایند.

وی اضافه کرد: 5 بازیکن من مصدوم هستند و نمی توانند در تیم بازی نمایند. من با یک تیم جوانان بازی می کنم و با این تیم کار کردن شرایط سختی را پیش رو دارد.

قدرتی از مدیرعامل باشگاه جدید ندیدیم

سرمربی سایپا گفت: مدیرعامل جدید گفته ما با قدرت آمده ایم و کارتان را بکنید اما ما قدرتی از مدیرعامل باشگاه جدید ندیدیم. تیم ما هوادار ندارد و تیمی که هوادار ندارد باید برای انگیزه بازیکنان پول بگیرد و ما هیچ چیزی نداریم و تنها وعده و وعید داده اند و تمام شده است.

وی اضافه کرد: آن قدر سال جاری از نظر روحی و ذهنی به من فشار آمده که تنها می خواهم تمام گردد و بروم و استراحت کنم و برای فصل بعد به مربیگری فکر نمی کنم. بدون شک بعد از انتها بازی ها به مربیگری تیم های دیگر فکر می کنم اما نمی دانم برای سایپا که اینقدر پراید و تیبا را گران نموده، این رقم ها پول است؟

دایی ادامه داد: شاید مرا دوست ندارند و 99 درصد می گویم همین مسئله هست زیرا اگر کسی بخواهد یاری کند، خیلی خنده دار است.

وی اضافه کرد: شاید لازم باشد گروه تئاتر کمدی و سیرک برای بچه ها بیاوریم که آن هم پول می خواهد؛ چیزهای خنده داری در این زمینه می شنویم. من از مدیرعامل کارخانه سایپا و وزارت صنعت و معدن می خواهیم نسبت به این موضوع یاری بکند و جابجایی ها در جهت بهتر شدن باشد نه اینکه مصیبت های ما بیشتر گردد.

می دانم به جز مسائل اقتصادی چه چیز می تواند به ما یاری کند

سرمربی تیم سایپا توضیح داد: نمی دانم به جز مسائل اقتصادی چه چیز می تواند به ما یاری کند تا شرایط تیم بهتر گردد؛ مطمئناً فردا ما را صدا می نمایند و مسائل دیگری می گردد اما من باکی از این موضوع ندارم. مدیر و معاونی به باشگاه آمدند که با من مشکل دارند. اگر مرا نمی خواهند و با من مشکل دارند مسئله ای نیست اما خواهشم این است که پول این بازیکنان را پرداخت نمایند زیرا این بازیکنان گناهی ننموده اند و انسان باید شرف و غیرت داشته باشد.

وی گفت: فوتبال ما در سراشیبی است و در فصل بعدی فوتبال ما مسائل بیشتری خواهیم داشت.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره دلایل خشونت های طرفداران تیم های مختلف گفت: خشونت و عصبی بودن در جامعه ما هست و متأسفانه باشگاه های پرهوادار نمی آیند زمینه فرهنگی فوتبال را که به اسم کانون طرفداران است تقویت نمایند. انسان هایی بیاورند که اهل آن باشند و خودشان فرهیخته باشند. متأسفانه این مسائل و حضور این آدم ها در تیم های بزرگ، به این مسائل دامن می زند. خودم با این آدم ها در تیم پرسپولیس کار کردم و یکی از مسائل من با آقای کاشانی بر سر لیدرها بود.

وی اضافه کرد: ما اگر اینگونه ادامه دهیم، به قهقرا می رویم و دیگر نمی توانیم ورزشگاه خود را کنترل کنیم. شاید خیلی ها استفاده سیاسی نمایند و جو ورزشگاه را به هم بریزند و از آب گل آلود ماهی بگیرند و ما باید برای این موضوع فکری کنیم.

از نظر فرهنگی کار خاصی برای فوتبال ننموده ایم

دایی ابراز داشت: فکر نمی کنم ما از نظر فرهنگی کار خاصی در فوتبال نموده باشیم و فقط نمایش داده ایم و تنها در این زمینه بودجه معین نموده ایم، بودجه کارهای فرهنگی در یک باشگاه از بودجه تیم نوجوانان و جوانان آن بیشتر است، در همین فدراسیون بودجه فرهنگی بیشتر از بودجه تیم ملی نوجوانان و نوجوانان است اما متأسفانه در این زمینه از خیلی وقت پیش فقط شعار می دهیم و عمل نمی کنیم و فقط می خواهیم نشان دهیم که همه چیز گل و بلبل است و اتفاقی نیفتاده است.

quiz1.ir: مجله آزمون اول: مجله خبری تحلیل صنایع آموزشی و کارگاهی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5491

به "مدیر و معاونی آمدند که با من مشکل دارند، فصل تمام گردد می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر و معاونی آمدند که با من مشکل دارند، فصل تمام گردد می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید