مراکز اقامتی استان کرمانشاه، برای نوروز 98 افزایش قیمت ندارند

به گزارش شیوا مارکت، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اعلام نمود: در ایام نوروز 98 نرخ اسکان در اقامتگاه های رسمی استان هیچ افزایش نرخی ندارند.

مراکز اقامتی استان کرمانشاه، برای نوروز 98 افزایش قیمت ندارند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، امید قادری امروز چهارشنبه 22 اسفند 97 در رزمایش بزرگ ستاد خدمات سفر که در پارک شرقی تاق بستان برگزار گردید، گفت: این همایش با حضور 22 دستگاه در قالب 10 کمیته تخصصی مسئول خدمات رسانی به مسافران نوروزی را بر عهده دارند.

او ایمنی و سلامت جاده ها و گردشگران را یکی از مقوله های مهم و مورد تاکید این ستاد دانست و گفت: امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی اجرا شده از سوی کمیته های تخصصی با موضوع نیروی انتظامی شاهد تامین امنیت و سلامتی گردشگران باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بهداشت و نظارت بر اماکن از سوی دانشگاه علوم پزشکی را نیز از برنامه های این ستاد و از دغدغه های مسئولان دانست و گفت: بازرسی ها و نظارت های خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون اجرا شده و تا خاتمه تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

قادری در ادامه گفت: بیش از 108 برنامه در نقاط مختلف و نوروزگاههای مختلف و سار در سطح شهرستان تا داشته باشیم شادترین نوروز هدف ما و مپرد تاکید رییس جمهوری بوده است.

او ادامه داد: براساس برآوردهای کارشناسان گردشگری سال جاری شاهد افزایش 20 درصدی خدمات رسانی به گردشگران ورودی به استان باشیم.

قادری یکی از تاکیدهای رئیس جمهوری را افزایش نیافتن خدمات اماکن اقامتی و پذیرایی در ایام تعطیلات نوروز گفت و گفت: دستگاه های نظارتی عضو ستاد خدمات سفر در راستای تنظیم بازار کوشش می نمایند.

دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب، گفت: در نوروز سال جاری کوشش می کنیم حداکثر شادی و نشاط را داشته باشیم.

به گفته قادری، برگزاری نوروزگاه های سیار در شهرستان ها را نیز از جمله برنامه های سال جاری دانست و اضافه کرد: تمام کوشش ستاد خدمات سفر استان ایجاد فضای شادی و نشاط در تعطیلات نوروز است.

او در خاتمه گفت: همکاران ما جوابگوی شبانه روزی سوالات و شکایات مردم و مسافران عزیز به وسیله سامانه تلفنی 09629 خواهند بود.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9231

به "مراکز اقامتی استان کرمانشاه، برای نوروز 98 افزایش قیمت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز اقامتی استان کرمانشاه، برای نوروز 98 افزایش قیمت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید