مشخصات دوربین پرچمدار قدرتمند شیائومی لو رفت!

به گزارش شیوا مارکت، پرچمداران قدرتمند سری شیائومی 15، احتمالاً پاییز سال جاری با پردازنده نو کوالکام از راه خواهند رسید.

مشخصات دوربین پرچمدار قدرتمند شیائومی لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش زومیت، پیش تر شایعه شده بود که شیائومی 15 و 15 پرو اولین گوشی های جهان با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهند بود. اکنون جزئیاتی از معینات دوربین پرچمداران آینده شیائومی فاش شده است.

به ادعای دیجیتال چت استیشن، مدل های استاندارد و پرو شیائومی 15 از دوربین اصلی با حسگر سفارشی 50 مگاپیکسلی 1/1.3 اینچی OmniVision بهره خواهند برد.

گفته می گردد که پرچمداران تازه شیائومی روی لنز دوربین خود پوشش ضدانعکاس چندلایه تازهی خواهند داشت که انتقال نور را بهتر می نماید و در نتیجه کیفیت عکس ها را بهبود می بخشد.

ظاهراً شیائومی 15 پرو برای اولین بار در تاریخ گوشی های سری پرو شیائومی، از دوربین تله فوتو پریسکوپی بهره خواهد برد. این دوربین تا به امروز تنها در سری اولترا گوشی شیائومی استفاده شده است.

سری شیائومی 15 احتمالاً در ماه اکتبر (مهر و آبان) رونمایی خواهد شد. قیمتا گوشی و سایر معینات فنی هنوز معین نیست؛ اما بی شک با نزدیک شدن به رونمایی، شایعات بیشتری از پرچمداران شیائومی خواهیم شنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 خرداد 1403 بروزرسانی: 12 خرداد 1403 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30130

به "مشخصات دوربین پرچمدار قدرتمند شیائومی لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات دوربین پرچمدار قدرتمند شیائومی لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید