معاونین شهردار تهران چقدر حقوق می گیرند؟

به گزارش شیوا مارکت، در حالی که اعلام شده است میزان حقوق معاونین شهردار 5 تا 7 میلیلون تومان است، اما عضو کمیسیون حقوقی شورا میزان دریافتی بعضی معاونان را 10 تا 12 میلیون مطرح کرد.

معاونین شهردار تهران چقدر حقوق می گیرند؟

به گزارش ، ناهید خداکرمی عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا، در مورد نظام پرداخت حقوق و مزایای معاونان شهردار، گفت: نظام پرداخت حقوق یک تعریف دارد و اضافه کاری تعریف دیگری دارد که در سامانه تعیین است.

وی با بیان اینکه کار شهرداری سنگین و طاقت فرسا است و باید 24 ساعته آماده باش باشند، گفت: به حقوق یک ضریب اضافه کاری نیز تعلق می گیرد.

خداکرمی گفت: شورا مراقبت می نماید کسی خارج از چارچوب پرداختی نداشته باشد و کمیته شفافیت شورا کوشش می نماید شورا و اتاق شیشه ای درست کند.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در پاسخ به این پرسش که در روز های اخیر میزان حقوق بعضی معاونین شهرداری 5 میلیون تومان عنوان شده است، گفت: اینکه معاونین دقیقاً چقدر حقوق می گیرند، نمی دانم، اما بعضی معاونان 10 تا 12 میلیون و بعضی هم شاید کمتر؛ چرا که همه معاونین یکسان حقوق نمی گیرند.

اطلاعات 65 هزار کارمند شهرداری روی سایت شفاف نهاده شد

وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق پایه معاونین اعلام شده است، گفت: کوشش می کنیم که میزان دریافتی معاونین و مدیران شهری اعلام گردد و این کار امکانپذیر است.

به اعتقاد خداکرمی، چیزی که مردم را آزار می دهد پنهان کاری و دروغ است و باید شفاف و تعیین رقم حقوق ها اعلام گردد.

منبع: فارس

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3575

به "معاونین شهردار تهران چقدر حقوق می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونین شهردار تهران چقدر حقوق می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید