معرفی خودرو، تیبا 2 رینگ آلومینیومی را بشناسید

به گزارش شیوا مارکت، تیبا 2 مدل هاچ بک سری سدان تیبا است که در سال 1391 رو نمایی و به بازار عرضه شد.

معرفی خودرو، تیبا 2 رینگ آلومینیومی را بشناسید

به گزارش خبرنگار پس از فراوری خودروی تیبا در سال 1387 خودروسازی سایپا در سال 1391 از مدل هاچ بک این محصول با نام تیبا 2 رو نمایی کرد. این خودرو نسبت به سدان خود دارای امکانات بیشتری است، ولی در قسمت فنی از همان پیشرانه بهره می برد.

این خودرو به همان موتور تیبا مدل سدان مجهز است. این پیشرانه 4 سیلندر 8 سوپاپ با حجم 1503 سی سی بهره می برد و قادر به فراوری 87 اسب بخار در دور 5300 و حداکثر گشتاور فراوریی 128 نیوتن متر در دور 4000 توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی است. مصرف سوخت ترکیبی آن 6.51 لیتر در هر 100 کیلومتر است و در 13.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 200 کیلومتر در ساعت است.

این خودرو همانطور که گفته شد دردسته خودروهای هاچ بک است ، به طوریکه طول آن 3925 عرض آن بدون در نظر دریافت آینه ها 1642 و ارتفاع آن 1484 میلیمتر است، در بخش طراحی داخلی هم از همان طراحی تیبا سدان برخوردار است.

از امکانات تیبا 2 در بخش جایگاه ها می توان به تجهیزاتی همچون جایگاه راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، جایگاه عقب با قابلیت تاشدن مجهز به تگهدارنده قفل جایگاه کودک ISOFIX اشاره نمود.در بخش ایمنی هم تجهیزاتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، مجهز به سیستم ضد سرقت، قفل مرکزی، کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، ریموت کنترل و دیگر امکاناتی نظیر فرمان هیدرولیک، شیشه بالابر برقی جلو، سیستم تهویه مطبوع دستی، آینه جانبی تاشو با قابلیت تنظیم از داخل، گرمکن شیشه عقب، برف پاک کن شیشه جلو با دور قابل تنظیم، ساعت دیجیتال، چراغ مه شکن جلو، عقب و چراغ خطر سوم، جالیوانی روی کنسول جلو، سیستم صوتی مجهز به: رادیو + CD Player با قابلیت پخش MP3، چراغ هشدار دهنده عیب موتور و رینگ آلومینیومی اشاره نمود.

در بخش ترمزها وپایداری تیبا 2 از سیستم ترمز ضد قفل ABS جلو دیسکی و عقب کاسه ای استفاده نموده است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2750

به "معرفی خودرو، تیبا 2 رینگ آلومینیومی را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خودرو، تیبا 2 رینگ آلومینیومی را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید