معرفی هتل رویال کنتیننتال دبی ، 4 ستاره

به گزارش شیوا مارکت، هتل رویال کنتیننتال دبی | Royal Continental Hotel

به دنبال معرفی هتل های منطقه دیره دبی، به یکی دیگر از هتل ها می رسیم که اقامتی عالی برای مهمانانش فراهم کرده است. هتل رویال کنتیننتال دبی Royal Continental Hotel نام هتلی در منطقه دیره دبی و نزدیک به بندر سعید است که دسترسی شما را به جاذبه های هتل آسان می نماید. همچنین امکاناتی همانند اینترنت وای فای رایگان، باشگاه ورزشی، میز تنیس یا استخر، اقامت شما را در اینجا به یاد ماندنی می نماید. اگر به دنبال هتلی 4 ستاره با قیمتی مناسب در دبی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم که به سراغ این هتل بروید. هتلی که دسترسی به مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی را برایتان فراهم می نماید. این هتل تا فرودگاه دبی، حدود 2.7 کیلومتر فاصله داشته و ترانسفر فرودگاهی شما را به راحتی تا هتل و یا بالعکس می رساند. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل رویال کنتیننتال دبی را بیان می کنیم.

معرفی هتل رویال کنتیننتال دبی ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل رویال کنتیننتال دبی

ساختمان هتل در سال 2016 میلادی ساخته شده است. میز پذیرش شبانه روزی ورود شما به اتاق را فراهم می نماید. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری و خرید راحت نموده و امکانات متعددی برای مهمانان تجاری خود دارد. با این حال، امکانات خانوادگی این هتل، بیشتر از امکاناتی است که برای مهمانان تجاری در نظر گرفته شده است. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی (در صورت پرداخت هزینه آن)، خدمات تور و گردشگری دبی، اتاق دیدار، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در شهر نداشتید، از فروشگاه شبانه روزی هتل خرید کنید.

ورود به هتل رویال کنتیننتال دبی، از ساعت 2 بعد از ظهر بوده و تا ساعت 2 ظهر روز بعد ادامه دارد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تخلیه کنید.

ساختمان این هتل 11 طبقه با فضاهای عمومی مانند رستوران ها و مراکز تجاری و تفریحی به همراه 168 اتاق برای رزرو هتل پر شده است. تخت اضافه باید هزینه جداگانه بپردازید. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 7 زبان صحبت می کنند که زبان های انگلیسی، هندی، عربی و بسیاری دیگر جزو آنهاست. حیوانات حق ورود به این هتل را ندارند.

امکانات تفریحی هتل رویال کنتیننتال دبی

در اتاق بازی هتل، میز تنیسی قرار گرفته است که می تواند ساعت ها شما و دوستانتان را سرگرم نگه دارد. بر روی پشت بام به همراه مبلمانی راحت و تراسی آفتابگیر، استخر روباز هتل رویال کنتیننتال دبی قرار گرفته است. برای تورهای تفریحی می توانید بلیط تهیه کنید. استخر شنایی برای بچه ها و با امکانات ویژه در نزدیکی هتل واقع شده است. خدمات سرگرم کننده و راحتی به همراه آرایشگاه زیبایی خواهید داشت و باشگاه ورزشی هم با تمام دستگاه های ورزشی در اختیارتان است. مربی شخصی بگیرید و حسابی ورزش کنید. استخر آبگرم نیز شما را سرحال می آورد.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، هر روزه از ساعت 6 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و نام و خدمات این رستوران ها به توضیح زیر است. در نزدیکی هتل رستوران های بسیاری پیدا خواهید نمود. به عنوان مثال رستوران های عربی، با غذاهای بین المللی یا رستوران هایی با غذاهای آسیایی در اطرافتان پیدا خواهید نمود. قیمت هر پرس غذا بسیار معقول بوده و به راحتی می توانید بهترین غذاها را با قیمت های مناسب، سفارش دهید.

  • رستوران اوسیس (Oasis Restaurant): که از بهترین رستوران های دبی در این هتل بوده و اگر به غذاهای بین المللی علاقه مند هستید، به این رستوران رفته و صبحانه، ناهار و شام را سفارش دهید. این رستوران هر روزه باز است.

امکانات اتاق های هتل رویال کنتیننتال دبی

تعداد اتاق های این هتل، 168 اتاق بوده و برای سوئیت های خانوادگی امکاناتی بیشتری در نظر گرفته شده است. بچه ها به همراه خانواده خود می توانند در هر اتاق اقامت داشته باشند. با پرداخت هزینه جداگانه می توانید برای بچه هاتان تخت مجزا سفارش دهید. انواع سوئیت ها و اتاق های هتل، جدای از نمای ویژه ای که از شهر دارند، امکانات زیر را برای شما فراهم می کنند. در اتاق ها، اینترنت وای فای به همراه میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارید. حمام ها هم با وسایلی مانند شامپوها، نرم کننده ها، خمیر دندان، دستمال کاغذی، مسواک و … تجهیز شده اند. اگر از طریق دیگری احتیاج دارید، از میز پذیرش بخواهید.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل رویال کنتیننتال دبی

تمام امکاناتی که در بالای این متن برای شما معرفی نموده ایم، در همه اتاق های هتل وجود دارند. بنابراین از بابت راحتی در این اتاق ها، مطمئن باشید.

  • سوئیت پرزیدنت: برای مهمانان ویژه بسیار عالی است. مساحت این اتاق، 143 متر مربع بوده و تمام امکانات ویژه و مورد احتیاج مهمانانش را دارد. در حمام دوش و وان واقع شده است. یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوئیت جونیور: یک تخت دو نفره کینگ در اتاق قرار داده اند. نمایی رو به شهر دارد. مساحت آن، حدود 53 متر مربع دارد.
  • اتاق سوپریور با تخت تویین:در میان اتاق های سوپریور، در اینجا تخت تویین قرار گرفته است. نمای این اتاق رو به شهر است. مساحت اتاق، 29 متر مربع بوده و دوش و وان در حمام دارد.
  • اتاق سوپریور با تخت کینگ: تمام امکانات این اتاق همانند اتاق سوپریور با تخت تویین بوده به استثنای نوع تخت آن که تخت دو نفره کینگ است. امکان اقامت یک خانواده 3 نفره در این اتاق وجود دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: در این اتاق 31 متر مربعی، یک تخت دو نفره قرار داده شده است و نمایی رو به شهر دبی ارائه می دهد.
  • سوئیت جونیوری که تخت دبل دارد: مساحت این سوئیت 53 متر مربع است.
  • دبل سینگل: اتاقی که دولوکس بوده و دوش و وان در حمامش طراحی نموده اند. مساحت این اتاق 30 متر مربع است.
  • دبل سینگلی که سوپریور است: کمی کوچکتر از اتاق دبل سینگل دولوکس بوده و تنها دوش دارد.
  • اتاق های خانوادگی به هم مرتبط: دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره بسیار عظیم دارد. مساحت آن، 58 متر مربع است.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

از مکان ها و امکانات تفریحی که در اطراف هتل رویال کنتیننتال دبی قرار گرفته اند، می توان به مرکز خرید سیتی سنتر دیره در 310 متری، سیتی سنتر دیره مال در 370 متری، گالری آرت پلاس در 450 متری، نهر دبی در 830 متری و بلو بنانا (Blue Banana) در یک کیلومتری هتل بروید. خوبی این جاذبه ه این است که با کمی پیاده روی به آنجا می رسید. ورزشگاه تنیس دبی در 1.26 کیلومتری هتل واقع شده است. ایستگاه های مترو دیره هم به شما بسیار نزدیک هستند. بنابراین اگر بخواهید از سیستم حمل و نقل عمومی دبی با دبی کارت بهره ببرید، به راحتی می توانید خود را به مترو و در نهایت دیگر مکان های دبی برسانید.

  • برج خلیفه: تا شما 73 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 34 کیلومتر تا هتل رویال کنتیننتال دبی فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • فواره های دبی: این جاذبه شاد تا این هتل، 8.79 کیلومتر فاصله دارد و دقیقا کنار برج خلیفه قرار گرفته است.
  • پارک آبی وایلد وادی: تا این فروشگاه 36 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فروشگاه امارات: در فاصله 20.19 کیلومتری هتل واقع شده است.
  • دلفین بی: از جاذبه های تفریحی و خانواده پسند دبی است که در فاصله 25.03 کیلومتری محل اقامت شما در اینجا واقع شده است.
  • پارک آبی آکواونچر: فاصله پارک تفریحی تا هتل، 25.59 کیلومتر است.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 2.7 کیلومتر فاصله تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 10 دقیقه ای این جهت طی می گردد.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 43.5 کیلومتر فاصله دارد و با 50 دقیقه رانندگی یا ترانسفر فرودگاهی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 1 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل رویال کنتیننتال دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، بندر سعید، کنار سیتی سنتر دیره، خیابان بیست و هفتم

27th Street, Next to Deira City Centre, Port Saeed, Deira , Dubai, United Arab Emirates

منبع: booking.com

مجله واحدی: مجله واحدی: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: الی گشت
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18966

به "معرفی هتل رویال کنتیننتال دبی ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل رویال کنتیننتال دبی ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید