معرفی هتل کورال دبی دیره ، 4 ستاره

به گزارش شیوا مارکت، هتل کورال دبی دیره | Coral Dubai Deira, Hotel

از بهترین هتل های 4 ستاره دبی، این بار به سراغ هتل کورال دبی دیره رفته ایم. هتلی که دقیقا در مرکز منطقه دیره قرار گرفته و در کنار نماهای داخلی لوکسش، امکاناتی همچون اینترنت وای فای، مبلمان راحتی در اتاق ها، استخری بر روی پشت بام هم برای مهمانانش فراهم کرده است. هتل کورال دبی دیره Coral Dubai Deira, Hotel در منطقه تجاری و خرید دبی، تبدیل به مکانی عالی برای گشتن در شهر است. این هتل تا فرودگاه دبی حدود 7 کیلومتر فاصله داشته و تنها با 15 دقیقه رانندگی می توانید خود را به مرکز خرید دیره برسانید. در متن زیر، مجله خبرنگاران خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل کورال دبی دیره را بیان می کنیم.

معرفی هتل کورال دبی دیره ، 4 ستاره

خدمات رفاهی هتل کورال دبی دیره

میز پذیرش شبانه روزی شما را برای دسترسی به اتاقتان هدایت می نماید. این هتل 4 ستاره دسترسی شما را به مرکز تجاری هدایت می نماید. امکانات متعدد و محبت آمیز هتل تمام مهمانانی را که تا به امروز در این هتل، اقامت داشته اند را راضی نگه داشته است. برای رفتن به مراکز خرید می توانید ترانسفر بگیرید. کافی نت، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تور و گردشگری دبی، کتابخانه، اتاق ملاقاتی با امکانات مورد احتیاج افراد برای سمینارها و تجارت، خدمات نظافت اتاق ها و البته شستشو و اتوکشی آن ها از جمله امکانات مختصری است که در اینجا خواهید دید. اگر فرصت خرید سوغاتی در این شهر به دست نیاوردید، نگران نباشید. به فروشگاه سوغاتی و هدیه هتل بروید و بهترین سوغاتی های دبی را بخرید.

ورود به هتل کورال دبی دیره، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد آغاز می گردد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. ساختمان هتل، 7 طبقه بوده و مرکز تجاری و کنفرانسی دارد. اقامت بچه ها در هتل کورال دبی دیره رایگان است تنها در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده گردد. ضمناً امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

پذیرش شبانه روزی، خدمات فکس یا فتوکپی، خدمات تور و خشکشویی هم دارد. کارکنان هتل به 8 زبان صحبت می نمایند که زبان های انگلیسی و اردو هم در میان آن ها وجود دارد.

امکانات تفریحی هتل کورال دبی دیره

باشگاه ورزشی هتل با امکاناتی همانند تردمیل و وزنه های متعدد تجهیز شده است. اگر علاقه مند به دیگر ورزش ها هستید، می توانید در کلاس های تمرینی یوگا با مربی شخصی شرکت کنید. خدمات استراحت و آرامش دهنده برایتان در نظر گرفته شده است. برای راحتی خود می توانید این امکانات را درخواست دهید. استخر شنا در فضای باز برای تمام فصول قابل استفاده است. در کنار آن، چتر آفتابی و جایگاه راحتی قرار داده اند. آرایشگاه، جکوزی، سونا و استخر پشت بامی از دیگر امکانات این هتل 4 ستاره دبی است. اگر احتیاج به تجهیزاتی برای شنا در استخر دارید، می توانید از هتل درخواست دهید. حوله استخری و دمپایی از جمله این امکانات است.

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه این هتل، با صبحانه های قاره ای پر شده و هر روزه از ساعت 06:30 صبح تا 10:30 در دسترس است. خدمات سرو غذا در اتاق ها شبانه روزی بوده و 3 رستوران مجزا را می توانید در هتل کورال دبی دیره بیابید. نام و خدمات این رستوران ها به توضیح زیر است.

  • کافه رومورز (Rumours Cafe): اگر به غذاهای بین المللی علاقه مند هستید، به این رستوران هتل بروید.
  • رستوران راسوآ (Rasoi): این رستوران مخصوص طبخ انواع غذاهای هندی است. برای ناهار و شام می توانید خود را به این رستوران برسانید.
  • کافه ساحلی آل نافورا (Al Nafoora): رستورانی با بوفه ای آماده بوده که تمام غذاهای بین المللی را سرو می نماید. در این کافه رستوران می توانید صبحانه، ناهار و شام را سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل کورال دبی دیره

از میان سوئیت های خانوادگی هم می توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقامتی فوق العاده راحت با خانواده و بچه ها خود داشته باشید. خانواده های مهمان، از امکانات مراقبت از بچه ها و اتاق بازی برای بچه ها می توانند بهره مند شوند. حتی در اتاق هتل و اینترنت وای فای دارند. میز مطالعه و مبلمانی زیبا دارند و اقامت شما را درون اتاق با احساسی خوشایند تکمیل می نمایند. تمام امکانات درون حمام ها همانند شامپوها، نرم نماینده ها، خمیر دندان و مسواک و … هستند. حیوانات نیز حق ورود به این هتل را دارند. سرویس بیدار کردن مهمان هم دارند.

  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل کورال دبی دیره

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دارند. نماهای اتاق ها، بسیار عالی بوده و می توانید منظره زیبایی از دبی و جمیرا رزیدنس بیچ را داشته باشید. در حمام ها وان واقع شده است.

  • اتاق دوقلو یا دولوکس دبل: اتاقی با یک تخت کینگ دو نفره یا دو تخت یک نفره است. مساحت این اتاق 33 متر مربع است.
  • اتاق تویین یا اکسکیوتیو دبل: یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد. قابلیت اضافه نمودن تخت دارد. تمام امکانات اتاق ها نیز در هتل کورال دبی دیره و این اتاق فراهم شده است. مساحت آن، حدود 33 متر مربع دارد.
  • سوئیت جونیور: همانند دیگر اتاق ها، تمام امکانات مورد احتیاجتان را در این سوئیت پیدا خواهید نمود. تخت دو نفره کینگ در آن قرار داده شده است. 56 متر مربع مساحت دارد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: یک تخت کینگ بسیار عظیم برای اقامت دو نفر در این سوئیت قرار داده شده است. فضای این اتاق 67 متر مربع است.
  • اتاق خانوادگی به هم مرتبط: یک اتاق خواب با تخت دو نفره کینگ و دو تخت یک نفره به همراه اتاق نشیمن دارد. 66 متر مربع مساحت دارد.
  • دولوکس دبل یا اتاق تویین با تراس: در اولین اتاق خواب این سوئیت یک تخت دو نفره عظیم یا دو تخت یک نفره قرار داده اند. تمام امکاناتی که درون اتاق ها قرار دارند از جمله مبل، تلفن، تهویه مطبوع، وان و حمام خصوصی در این سوئیت وجود دارد. این اتاق دارای 125 متر مربع مساحت است.

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

هتل کورال دبی دیره همچنین به ایستگاه مترو آلریگا هم نزدیک است و تنها با 400 متر پیاده روی می توانید به این ایستگاه برسید. ایستگاه مترو صلاح الدین نیز با همین فاصله از هتل قرار گرفته است. در نتیجه به راحتی می توانید خود را به دیگر نقاط دبی و در کمترین زمان برسانید. اگر اهل خرید هستید هم می توانید به مراکز خریدی همچون مرکز خرید الغریر در نزدیکی هتل بروید. برج ساعت دیره تنها 800 متر تا هتل فاصله دارد.

  • ایستگاه مترو میدان یونیون: این ایستکاه مترو در نزدیکی و در 1.2 کیلومتری هتل است. اگر حوصله کنید، با 10 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه برسید. از این ایستگاه می توانید مستقیم به دیگر نقاط دبی بروید.
  • دبی باتیوکس: در نزدیکی و 1.3 کیلومتری هتل است. پس با پیاده روی هم می توانید خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید برج های دوقلو: تا هتل 1.7 کیلومتر فاصله دارد.
  • برج خلیفه: تا شما 3 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 15 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 9 کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. می توانید با تاکسی 10 دقیقه یا کمتر خود را به آنجا برسانید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 1 کیلومتر فاصله داشته که اگر با تاکسی بروید، 15 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دبی آکواریوم: این مرکز خرید نیز در 8.9 کیلومتری هتل بوده که با آن هم با 15 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • آکواریوم شارجه: تا هتل تقریبا 8 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 12 دقیقه ای شما را به این مکان می رساند. از ترانسفر هتل هم می توانید بهره ببرید
  • مسجد گرند: این پارک در مسافت 9 کیلومتری قرار داشته که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 3.6 کیلومتر فاصله هتل کورال دبی دیره تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 5 دقیقه ای این جهت طی می گردد.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 44.6 کیلومتر فاصله داشته که با 50 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 4 کیلومتر است که با تاکسی نیم ساعت تا هتل فاصله دارید.

موقعیت هتل کورال دبی دیره

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی، دیره، خیابان آلمراقبت

Al Muraqqabat Street , Deira - Dubai - United Arab Emirates

منبع: booking.com

مجله کوروش بزرگ: وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: الی گشت
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18937

به "معرفی هتل کورال دبی دیره ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کورال دبی دیره ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید