معرفی هیأت انتخاب آثار صحنه ای و محیطی جشنواره تئاتر ثمر

به گزارش شیوا مارکت، مهرداد کوروش نیا، الهام شعبانی، فرزین محدث، سعید نجفیان و علی ساسانی نژاد طی احکامی جداگانه از سوی رضا دادویی هیأت انتخاب آثار تئاتر صحنه ای و محیطی جشنواره تئاتر ثمر را برعهده گرفتند.

معرفی هیأت انتخاب آثار صحنه ای و محیطی جشنواره تئاتر ثمر

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره، اسامی هیأت پنج نفره انتخاب آثار تئاتر صحنه ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر اعلام شد. مهرداد کوروش نیا نویسنده و کارگردان تئاتر، الهام شعبانی بازیگر و طراح لباس، فرزین محدث بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون، سعید نجفیان کارگردان تئاتر و علی ساسانی نژاد طراح صحنه و کارگردان تئاتر، آثار تئاتر صحنه ای و محیطی جشنواره سال جاری را انتخاب می نمایند.

بازبینی بیش از 100 اثر تئاتر صحنه ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر از مورخه اول بهمن ماه در موسسه هنری آرتا آغاز شده و تا ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت و نتایج انتخاب آثار این مرحله تا هشتم بهمن ماه اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر با دبیری رضا دادویی از 9 الی 18 اسفند ماه در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15508

به "معرفی هیأت انتخاب آثار صحنه ای و محیطی جشنواره تئاتر ثمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هیأت انتخاب آثار صحنه ای و محیطی جشنواره تئاتر ثمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید