معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی

به گزارش شیوا مارکت، فرهنگ سرای انقلاب اسلامی 10 تن از چهره هایی را که در عرصه خدمت گزاری به شهادت رسیده اند؛ تصویرگری و به همراه داستانکی از زندگی آنان در فضای مجازی منتشر می نماید.

معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، فرهنگ سرای انقلاب اسلامی 10 تن از چهره هایی را که در عرصه خدمت گزاری به شهادت رسیده اند را تصویرگری و به همراه داستانکی از زندگی آنان در فضای مجازی منتشر می نماید.

این مجموعه به معرفی 10 شهید عرصه خدمت رسانی از دوران قبل از انقلاب در بهمن ماه سال 1357 تا فروردین 1399 در عرصه های گوناگون می پردازد. در این مجموعه از امدادگران دوران دفاع مقدس، معلمی که در مدرسه به شهادت رسیده تا پزشکان و پرستارانی که در مقابله با کرونا جان خود را از دست داده اند، معرفی می شوند.

تصویرگری این مجموعه توسط فاطمه متأله، دانش آموخته گرافیک که تصویرگری حدود 20 کتاب و مجموعه را بر عهده داشته، صورت گرفته و قدسیه پایینی به نگارش داستانک های آن پرداخته است.

در مجموعه شهدای خدمت فرهنگ سرای انقلاب اسلامی شهیدان عزت الملوک کاووسی (دانشجوی پزشکی که در هنگام امدادرسانی به شهادت رسید)، ژاله بنائیان (مهماندار پرواز ایرباس که توسط ناو امریکایی هدف نهاده شد)، صدیقه رودباری (جهادگری که توسط گروهک های ضدانقلاب به شهادت رسید)، سکینه بیگم نیک نژاد (معلمی که در مدرسه به دست منافقان شهید شد)، مرجان نازقلیچی (فرماندار وقت بندرترکمن و معینه حج که در فاجعه منا به شهادت رسید)، شهناز حاجی شاه (از شهدای دفاع 40 روزه خرمشهر)، فوزیه شیردل (بهیاری که در حمله گروهک ها به شهادت رسید)، نرجس خانعلی زاده (نخستین پرستار شهید مقابله با کرونا)، دکتر مهدی وریجی (مدیر درمانگاه منطقه 21 شهرداری که بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسید) و غلامرضا وثوقی کیا (دومین پرستار شهید مقابله با کرونا) در قالب تصویرگری و ارائه داستانک به مخاطبان معرفی می شوند.

این مجموعه در اینستاگرام فرهنگ سرای انقلاب اسلامی به نشانی f.enghelab و کانال f-enghelab در پیغام رسان بله در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. انتشار این مجموعه توسط تمامی فعالان فرهنگی و علاقه مندان آزاد است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18323

به "معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 شهید خدمت در عمر 41 ساله انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید