ممنوعیت ورود به مازندران

به گزارش شیوا مارکت، سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های کرونایی در ورودی های استان مازندران در جاده های هراز، سوادکوه، کندوان، کیاسر، گلوگاه و رامسر برقرار است و از ورود خودرو های پلاک غیر بومی جلوگیری می شود.

ممنوعیت ورود به مازندران

او درباره خروج خودرو های با پلاک بومی از استان هم اضافه نمود: این خودرو ها از طریق دوربین های پلیس در شهر های قرمز و نارنجی دیگر استان ها جریمه می شوند.

سرهنگ عبادی گفت: محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 شب تا 3 بامداد همچنان پابرجاست و خودر وها در صورت تردد غیرمجاز 200 هزار تومان جریمه می شوند.

او اضافه نمود: 446 دستگاه خودرو طی شبانه روز گذشته در ورودی های استان مازندران جریمه شدند و 174 دستگاه خودرو هم برگشت داده شدند.

سرهنگ عبادی گفت: خودرو هایی که مجوز تردد دارند ده روز پس از جریمه می توانند با در دست داشتن برگه تردد رسمی، به اجرائیات شهر محل صدور پلاک مراجعه و جریمه خود را حذف کنند.

رئیس پلیس راه مازندران شرایط ترافیکی جاده های استان را در حال حاضر روان توصیف کرد و اضافه نمود: پیش بینی می شود از ساعت 15 امروز به بعد شاهد ترافیک پرحجم در جاده های استان باشیم.

سرهنگ عبادی گفت: جاده هراز روز های یکشنبه و دوشنبه 13 و 14 تیرماه 1400 از ساعت 8 صبح تا 17 عصر برای تعمیرات روشنایی تونل ها بسته است و رانندگان در این مدت می توانند از جاده های جایگزین سوادکوه و کندوان استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29544

به "ممنوعیت ورود به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید