سطح راه های استان قزوین لغزنده است

به گزارش شیوا مارکت، سطح راه های ارتباطی استان قزوین به دلیل بارش روزهای گذشته خیس و لغزنده است.

سطح راه های استان قزوین لغزنده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سرهنگ نصرالله بیگلری، رئیس پلیس راه استان قزوین روز یکشنبه 17 آذر اضافه نمود: با توجه به ورود سامانه بارشی از بامداد شنبه 16 آذر گذشته، بارش برف در بعضی از گردنه های استان از جمله آوج و کوهین همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، در حال حاضر ترافیک در جاده های اصلی، فرعی، آزادراه و بزرگراه استان قزوین عادی و روان بوده و هیچ حادثه منجر به فوتی نیز از آن گزارش نشده است.

وی افزود: به رانندگانی که قصد عبور از جاده های ارتباطی این استان، به خصوص مناطق کوهستانی را دارند توصیه می گردد ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ، قبل از حرکت از سلامت فنی خودرو خود به خصوص برف پاک کن و لاستیک های وسیله نقلیه خود اطمینان داشته و توشه راه نیز همراه خود داشته باشند.

این مسئول انتظامی تاکید نمود: رانندگان همچنین در هنگام رانندگی ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری نموده و در طول سفر نیز به توصیه ماموران پلیس راه مستقر در جاده عمل نمایند.

استان قزوین با داشتن 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 313 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 337 کیلومتر راه روستایی آسفالته، 993 کیلومتر راه شوسه، یک هزار و 973 کیلومتر راه خاکی، 12 دستگاه تونل، 10 گردنه به طول 161 کیلومتر بوده و 230 کیلومتر طول روشنایی راه ها، یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14255

به "سطح راه های استان قزوین لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح راه های استان قزوین لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید