مهدی: تمام مسائل برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است

به گزارش شیوا مارکت، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: طبق مجوزی که برای آغاز رقابت های لیگ برتر کسب کردیم، همه برنامه ریزی ها انجام شد و اکنون تیم ها آمادگی کامل دارند.

مهدی: تمام مسائل برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی درباره آغاز رقابت های لیگ برتر از روز آدینه گفت: طبق مجوزی که برای آغاز رقابت ها کسب کردیم، همه برنامه ریزی ها انجام شد و اکنون تیم ها آمادگی کامل دارند. موارد لازم پیش بینی و شرایط فراهم شده و امروز هم وبینار آموزشی با مسؤولان برگزاری مسابقات برای اجرای بهتر پروتکل ها برگزار می گردد. امیدواریم مانند سال گذشته با وجود شرایطی که پاندمی کرونا ایجاد نموده بتوانیم مسابقات خوبی را به مردم کشورمان تقدیم کنیم.

وی درباره این که شنیده می گردد با توجه به بلیت رفت و برگشت داوران به مسابقات اگر آنها بخواهند در جلسه پس از بازی شرکت نمایند قطعا پروازشان را از دست می دهند شرح داد: طبق قانون تا زمانی که همه افراد از استادیوم خارج نشوند چراغ هم خاموش نمی گردد. مدیریت برنامه داوران برای پرواز، ایاب و ذهاب و بلیت دریافت برای آنها به عهده خود دپارتمان داوری است و دخل و تصرفی در این امر نداریم، اما می دانم در بعضی از شهرها اگر آخرین پرواز روز را هم برای داوران بگیریم باز هم کار سخت می گردد که آنها به پرواز برسند.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: به همین دلیل تیم میزبان شرایطی را فراهم نموده و یاری می نماید تا کارت پرواز در زمان مناسب برای داوران گرفته گردد و آنها سریعا خود را به فرودگاه برسانند. یک مشکل تعداد پرواز داریم و معمولا شاید بعد از ظهر زمان پروازها با ساعت بازی های ما هماهنگ نگردد و داوران سخت خود را به فرودگاه برسانند، اما عزیزان ما در دپارتمان داوری می توانند در صورت وجود پروازهای جایگزین و شرایط بهتر کارهای لازم را انجام بدهند.

مهدی اضافه کرد: البته ما در لیگ برتر چنین مسئله ای نداشته ایم و فکر می کنم مقداری بزرگنمایی شده و اطلاعات صحیح را ارائه نکردند. 95 درصد داوران برای بازی های لیگ برتر روز قبل از مسابقه در هتل حاضر هستند و شرایط هم برای آنها آماده است. حتی اگر شب قبل از بازی هم برسند، عملا حداقل زمان ممکن را برای برگزاری جلسات خواهند داشت. در بازی های آسیایی هم وقتی داوران ایرانی یک روز قبل از بازی به محل برگزاری آن ملاقات برسند مسئله ای پیش نمی آید.

وی توضیح داد: آگاه هستم در رقابت های لیگ برتر و لیگ یک چنین اتفاقی رخ نمی دهد و شرایط کاملا کنترل شده است و بسیاری از جلسات قبل بازی برگزار می گردد. شاید برای پروازهای برگشت داوران چنین اتفاقی رخ بدهد. مثلاً شهر سیرجان یک پرواز بیشتر ندارد و اگر داور به موقع به فرودگاه نرسد باید یک روز صبر کند اما رسیدگی به این مسائل در اختیار دپارتمان داوری است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در باره شرایط باشگاه ها برای دریافت این مجوز گفت: درباره لیگ برتر مجوز ملی داریم که از اواخر دی و اوایل بهمن سال جاری رسماً کلید می خورد. تا به امروز بحث مجوز حرفه ای را دنبال نموده ایم که بدون دخل و تصرف برای مسابقات لیگ برتر بوده و برای مسابقات آسیایی صورت گرفته است. تا شب گذشته مدارک باشگاه ها مورد آنالیز و ارزیابی نهاده شد و نقاط ضعف برای آخرین بار به آنها اطلاع داده شد.

مهدی در گفت و گو با شبکه تهران تلویزیون ایران ادامه داد: البته فرصت ارائه مدارک به سرانجام رسیده اما اکنون در حال رسیدگی و اصلاح آن مدارک هستیم. اگر نواقص شکلی وجود داشته باشد، به باشگاه ها برای برطرف آنها یاری می کنیم و در نهایت گزارش ما برای تصمیم گیری تقدیم کمیته بدوی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24848

به "مهدی: تمام مسائل برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: تمام مسائل برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید