مهلت به بیمارستان های بوشهر برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی

به گزارش شیوا مارکت، استاندار بوشهر با قدردانی از کوشش های کادر درمانی استان برای مقابله با کرونا گفت: از امروز ششم خرداد تا هفدهم همین ماه به تمام بیمارستان های موجود در استان مهلت داده می گردد تا بخش ویژه ای برای درمان بیماران حاد تنفسی در نظر گرفته و تجهیز نمایند.

مهلت به بیمارستان های بوشهر برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند سه شنبه 6 خرداد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: اگر بیماریابی که صورت گرفته انجام نمی شد میزان مبتلایان به کرونا در استان بیشتر بود اما اکنون شاهد هستیم که میزان بستری در استان فرایند ثابتی داشته است.

گراوند با قدردانی از همراهی مردم برای مقابله با کرونا اضافه نمود: اگر همراهی مردم ادامه نداشته باشد شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا خواهیم بود لذا انتظار داریم مردم استان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: با توجه به حساسیت امتحانات مقطع نهم و دوازدهم و بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، امتحانات این دو مقطع با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

گراوند بیان نمود: فرمانداران، بخشداران، شهرداران، هلال احمر برای برگزاری امتحانات و رعایت موارد بهداشتی همکاری لازم را با آموزش وپرورش داشته باشند.

استاندار بوشهر توضیح داد: از همه ظرفیت های استان برای برگزاری آزمون پایه های نهم و دوازدهم استفاده گردد.

گراوند در خصوص تغییر ساعات اداری استان هم گفت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ساعت ادارات استان از 10 خرداد از ساعت 7:30 تا 14:30 خواهد بود.

وی با قدردانی از اقدام اصناف استان در تعطیلی بازار در عید فطر بیان نمود: بازرسی از بازار با همکاری سازمان های صمت، اصناف، اماکن و علوم پزشکی برای رعایت موارد بهداشتی در بازار همچنان با جدیت انجام گردد.

استاندار بوشهر بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد.

گراوند تأکید کرد: تالارهای عروسی در استان همچنان تعطیل و عرضه قلیان در سواحل استان هم ممنوع بوده و شهرداری با همکاری دانشگاه و اماکن نیروی انتظامی نسبت به برخورد باعرضه نمایندگان قلیان در سواحل و اماکن عمومی اقدام نمایند.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20359

به "مهلت به بیمارستان های بوشهر برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت به بیمارستان های بوشهر برای راه اندازی بخش بیماران حاد تنفسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید