موبایل جدید شیائومی با قابلیت ارتقا یافته میموجی عرضه می شود

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، هنگامیکه آیفون انیموجی را عرضه کرد، بسیاری از تولید کنندگان این ویژگی محبوب را تقلید کردند و نمونه مخصوص خود را ابداع کردند.

موبایل جدید شیائومی با قابلیت ارتقا یافته میموجی عرضه می شود

نسخه این ویژگی در سامسونگ AR Emoji نام دارد که البته قابلیت های دیگری نیز دارد. شرکت چینی شیائومی نیز نسخه مخصوص خود از انیموجی به نام Mimoji را نخست برای موبایل M8 عرضه کرد و در مرحله بعد این ویژگی را در دستگاه های دیگر نیز افزود.

اکنون یک سال از ارائه این ویژگی گذشته و از محبوبیت آن کاسته شده اما شیائومی تصمیم دارد آن را در موبایل CC9 آینده خود عرضه کند.

البته این تولید کننده چینی قابلیت مذکور را با ویژگی های جدیدی در موبایل خود عرضه می کند. اپلیکیشن اولیه Mimoji محدود به چند کاراکتر خاص بود که به فرد اجازه می داد آواتاری از خود بسازد. اما اکنون 165 حالت مو، صورت و اکسسوری مختلف در این اپلیکیشن وجوددارد که کاربر می تواند هنگام خلق آواتار خود از آنها استفاده کند.

کاربران می توانند عکس و ویدئو ثبت کنند و حتی آواتار خود را به نقاشی های مشهور اضافه کنند.

موبایل های شیائومی CC9، CC9e و CC9 Meitu قرار است فردا عرضه شوند. نسخه های CC9e و CC9 Meitu 3 دوربین پشتی، نمایشگر AMOLED و اسکنر تعبیه شده زیر نمایشگر دارند. هر دو این موبایل ها دوربین سلفی 32 مگا پیکسلی دارند و دوربین پشتی آنها نیز 48 مگاپیکسل است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7358

به "موبایل جدید شیائومی با قابلیت ارتقا یافته میموجی عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل جدید شیائومی با قابلیت ارتقا یافته میموجی عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید