مکاتبه کمیته ملی المپیک با IOC برای پیگیری درخواست تنیس روی میز

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، به خاطر شیوع ویروس کرونا که لغو پروازهای ایران به خارج از کشور و عدم پذیرش بازیکنان ایران در رقابت هایی بین المللی مانند تور جهانی قطر و عمان را موجب شد، فدراسیون تنیس روی میز در نامه ای به فدراسیون جهانی پیشنهادی در رابطه با امتیاز بازیکنان ایران در رنکینگ جهانی عنوان نمود مبنی بر اینکه به خاطر مسائل ایجاد شده، امتیاز رنکینگ بازیکنان کشورمان که پس از 12 ماه حذف می گردد تا المپیک 2020 ژاپن باقی مانده و از بازیکنان ایران کسر نگردد.

مکاتبه کمیته ملی المپیک با IOC برای پیگیری درخواست تنیس روی میز

این پیشنهاد از آنجا مطرح شده که بعضی از سهمیه های المپیکی تنیس روی میز به وسیله رنکینگ جهانی معین می شوند و نوشاد عالمیان هم از امیدهای ایران برای کسب سهمیه از این راه است. این در حالی است که غیبت در تورهای جهانی اخیر تاثیر منفی در این زمینه خواهد داشت.

به همین دلیل کمیته ملی المپیک هم رایزنی هایی با کمیته بین المللی المپیک (IOC) داشته است تا به وسیله این نهاد ناظر بر المپیک و توزیع سهمیه های آن هم پیشنهاد تنیس روی میز ایران پیگیری گردد.

تنیس روی میز ایران در ادوار گذشته بازی های المپیک همیشه نماینده داشته است. نوشاد و نیما عالمیان همراه با ندا شهسواری نمایندگان ایران در المپیک 2016 ریودوژانیرو بودند.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17332

به "مکاتبه کمیته ملی المپیک با IOC برای پیگیری درخواست تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکاتبه کمیته ملی المپیک با IOC برای پیگیری درخواست تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید