مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه می گردد

به گزارش شیوا مارکت، اطلاعات منتشر شده توسط مینگ چی کو نشان می دهند که به احتمال زیاد اپل سال جاری میخواهد از نمایشگر هایی با تکنولوژی Mini-LED در دستگاه های ساخت خودش استفاده کند. به تازگی اطلاعاتی توسط نشریه DigiTimes منتشر شده که در ادامه اظهارات کو در رابطه با استفاده از نمایشگر های Mini-LED است و عنوان می نماید که اپل میخواهد از مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED در سال 2022 رونمایی کند.

مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه می گردد

کو عقیده دارد که اپل سال جاری از مدل های جدید آیپد پرو و مک بوک پرو با طراحی جدید رونمایی می نماید. کو می گوید که تمامی این دستگاه ها دارای نمایشگر Mini-LED هستند و این مدل های جدید مک بوک با تراشه ی اپل سیلیکون عرضه می شوند.

بعد از رونمایی از آیپد و مک بوک پرو با نمایشگر Mini-LED، اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که این شرکت میخواهد از مک بوک ایر جدید با نمایشگر Mini-LED در سال 2022 رونمایی کند. به تازگی گزارشی توسط DigiTimes منتشر شده است که از زنجیره تأمین نمایندگان قطعات بدست آمده است. این نشریه در این اطلاعات جدید می گوید:

منابع اطلاعاتی انتظار دارند که اپل در سال 2021 از نسخه 11 اینچ و 12.9 اینچ آیپد پرو و مک بوک پرو 16 اینچ مجهز به نمایشگر Mini-LED رونمایی کند. همچنین به نظر می رسد که اپل در سال 2022 از نمایشگری با تکنولوژی Mini-LED در مک بوک ایر جدید استفاده می نماید.

  • اپل در فکر کیبوردی قابل برنامه ریزی با کلیدهای مجهز به نمایشگرهای کوچک است

علاوه بر رونمایی از نسخه جدید مک بوک پرو 16 اینچ، کو همچنین می گوید که اپل میخواهد در سه ماه دوم یا سوم سال جاری از نسخه ای جدیدی از مک بوک پرو با نمایشگر 14 اینچ رونمایی کند. کو می گوید که تمامی این مک بوک پرو ها دارای نمایشگر Mini-LED هستند، در نتیجه می توانند که محتوا را با میزان روشنایی بیشتر، کنتراست بهبود یافته و رنگ های غنی تر نمایش دهند.

پیش بینی می گردد که مدل های بعدی مک بوک پرو که دارای نمایشگر Mini-LED هستند بتوانند محرک اصلی خرید نمایشگر های Mini-LED باشند. زیرا به نظر می رسد که این دستگاه ها زودتر از آیپد نمایشگر Mini-LED را دریافت نمایند و در نتیجه باعث افزایش رشد سفارش و حمل و نقل مربوط به این نمایشگر ها شوند.

با توجه به این موضوع، اپل تکنولوژی نمایشگر Mini-LED را یکی از ویژگی های جدید مدل های پرو مک بوک عنوان خواهد نمود. کو همچنین عقیده دارد که اپل می تواند هزینه اضافی ناشی از استفاده از این پنل های نمایشگر را در مک بوک پرو جبران کند. با توجه به اینکه تراشه های اپل سیلیکون در مقایسه با پردازنده های اینتل ارزان تر هستند، استفاده از این تراشه ها در مک بوک های بعدی این افزایش هزینه را جبران خواهد نمود. در نتیجه اپل در آینده می تواند که از این تکنولوژی در محبوب ترین مدل مک بوک خودش استفاده کند.

کو در سناریو خوش بینانه ای پیش بینی می نماید که تا سه سال آینده عرضه مک بوک افزایش %100 خواهد داشت و به 35 میلیون دستگاه در سال خواهد رسید. رخ دادن این اتفاق به دلیل استفاده از طراحی جدید و تراشه های اپل سیلیکون خواهد بود.

  • پتنت جدید اپل به شارژ کردن بی سیم آیفون و اپل واچ با مک بوک اشاره می نماید

منبع: MacRumors

کنفرانس هکا: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27151

به "مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک ایر با نمایشگر Mini-LED سال 2022 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید