نشست تخصصی 5 فدراسیون ورزشی با فرهادی زاد، از برگزاری مسابقات تیراندازی آنلاین تا احتمال لژیونر شدن دو هندبالیست

به گزارش شیوا مارکت، معاون وزیر ورزش نشستی با نایب رئیس پنج فدراسیون ورزشی برگزار کرد که آنها مسائل مختلفی را در این نشست مطرح کردند.

نشست تخصصی 5 فدراسیون ورزشی با فرهادی زاد، از برگزاری مسابقات تیراندازی آنلاین تا احتمال لژیونر شدن دو هندبالیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مرحله چهارم نشست مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب رئیس بانوان پنج فدراسیون دو و میدانی، تیراندازی، تیراندازی با کمان، هندبال و کونگ فو در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید .

در ابتدای این جلسه فرهادی زاد به فعالیت بعضی رشته های ورزشی اشاره نمود و گفت : در دوران کرونا فعالیت ورزش همگانی و خانگی انجام می گردد. خوشبختانه فدراسیون ها متوجه ظرفیت بانوان شد ه اند و در ارزیابی هایی که بر اساس فعالیت های آنها انجام می گردد، معاونت توسعه ورزش زنان بیشترین امتیاز را دارد . تفاهم نامه اقتصادی به نفع بانوان بوده و بهترین فضا برای رئیس فدراسیون است که منتهی به کسب پول گردد . از طرفی نتایج نشان داده مدال های زنان در بازی های آسیایی گوانجو توانست صندلی ایران را بالا ببرد؛ بنابراین باید به بانوان توجه گردد .

در ادامه نشست پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی با ارائه گزارشی از فعالیت های این بخش گفت : مسابقات جایزه عظیم و مرحله نخست لیگ دو و میدانی برگزار گردید. مرحله دوم این رقابت ها روزهای شنبه و یکشنبه 29 و 30 شهریور ماه برگزار خواهد شد و مرحله سوم نیز مهرماه انجام می گردد .

وی به رکوردشکنی ریحانه مبینی در پرش طول اشاره نمود که بعد از 45 سال جابجا شد و به رکوردشکنی زهرا عرب رستمی در پرتاب چکش و مهسا میرزاطبیبی در پرش با نیزه اشاره نمود که می توانند کسب سهمیه نمایند و سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد .

بهزادی درخصوص مسابقات برون مرزی گفت : مسابقات بین المللی از اسفند شروع می گردد، اما ورزشکاران ما تمرینات خوبی انجام می دهند و با حضور مربیان خوب خود رکوردشکنی کردند .

مریم صادقی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی باکمان نیز به برگزاری اردوی تیم ملی این رشته اشاره نمود و گفت : اردوی تیم ملی تیراندازی باکمان شروع شده است و ملی پوشان تمرینات خود را در کیش و قزوین انجام می دهند تا در مسابقات گواتمالا، چین و فرانسه ( که آخرین مرحله انتخابی المپیک در فرانسه برگزار می گردد ) شرکت نمایند . زهرا نعمتی در کارخانه الیاف زیرنظر کمیته ملی پارالمپیک تمرین می کرد که اکنون به کیش رفته و به اردوی کمانداران ملحق شده است .

وی همچنین درخصوص خوابگاه در حال ساخت سایت تیراندازی باکمان اعلام کرد : این خوابگاه مهر ماه به بهره برداری می رسد .

فاطمه شهریاری نایب رئیس بانوان فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی هم با اشاره به عدالت آموزشی برای آموزش همه افراد به وسیله فضای مجازی گفت : کلاس های آموزشی زیادی در این مدت برگزار و کارگاه های آموزشی و استاژهای داوری و مربیگری انجام شد . مسابقات به وسیله کلیپ های ویدیویی انجام شد که خیلی خوب بود و در این 6 ماه، فعالیت های زیادی داشتیم. در حال برنامه ریزی برگزاری لیگ هستیم و رقابت ها را در سایر رده های سنی ب ا تعداد بیشتری به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد. در صورت اخذ مجوز، مسابقات را به صورت حضوری برگزار می کنیم .

در ادامه این نشست بدرالملوک کوهرنگی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی به توجه به پدیده های ورزشی اشاره و اعلام کرد : الهام هاشمی و نجمه خدمتی که به عنوان مربی و نخستین بانوی تیراندازی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد، نیازمند حمایت هستند .

وی همچنین از برگزاری مسابقات بین المللی آنلاین اطلاع داد و اضافه کرد : الهام هاشمی به دلیل ارتباط با کشورهای دیگر، طرح برگزاری مسابقات آنلاین را مطرح نموده و قرار است شرایط برگزاری این رقابت ها فراهم می گردد .

کهرنگی در ادامه بر برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین در دوران شیوع کرونا تأکید و بیان کرد: جلسات زیادی برگزار کردیم و از 27 فروردین تا 25 تیر، جلساتی را با استان ها به صورت وبینار برگزار کردیم. همچنین برای در اختیار دریافت دستگاه ها و معرفی ورزشکاران، تفاهم نامه ای با شهرداری تهران امضا نموده ایم. مسابقات لیگ باشگاهی اهداف پروازی را از 28 مهرماه شروع می کنیم . برای تشویق تیم های باشگاهی نیز مقرر شده است 10 درصد مبلغ ورودی هر تیمی که در بانوان تیمداری کند، کسر و به این تیم امتیاز داده می گردد .

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدرسیون هندبال به عنوان نفر آخر، گزارشی از فعالیت های خود ارائه کرد و گفت : 29 نایب رئیس بانوان فعال استانی داریم . جلسه لیگ باشگاهی را برگزار کردیم که نفت و گاز گچساران سال گذشته به دلایل مختلف نتوانست لیگ را ادامه دهد و به دسته پایین تر سقوط کرد . هشت اسپانسر توانا در لیگ برتر داریم و لیگ سال جاری به صورت متمرکز انجام خواهد شد .

وی با بیان اینکه پیگیر دریافت اسپانسر از یزد و کاشان برای تیم ملی است، توضیح داد: از طرفی در هشت استان مسابقات ساحلی برگزار می کنیم . سه کوپل داوری ما در نشست جهانی شرکت نموده و نمرات خوبی دریافتد . مذاکراتی نیز برای لژیونر شدن دو بازیکن تیم ملی اجرا شده است که در صورت توافق اعلام می گردد .

فرهادی زاد در انتها نشست از فعالیت بانوان تشکر کرد و گفت : از این فرصت ها بهره ببرید .

ایستگاه بازی: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23424

به "نشست تخصصی 5 فدراسیون ورزشی با فرهادی زاد، از برگزاری مسابقات تیراندازی آنلاین تا احتمال لژیونر شدن دو هندبالیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی 5 فدراسیون ورزشی با فرهادی زاد، از برگزاری مسابقات تیراندازی آنلاین تا احتمال لژیونر شدن دو هندبالیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید