نشست سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش با فعالان فرهنگی برگزار گشت

به گزارش شیوا مارکت، نشستسازمان حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران با فعالان فرهنگی پیرامون نحوه اجرای مطلوب برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ویژه نحوه تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد.

نشست سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش با فعالان فرهنگی برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران، در این نشست که با حضور سرهنگ حمیدرضا سهیلی جانشین سازمان حفظ آثار و نشر ارزش­های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فعالان فرهنگی و تربیتی برگزار گشت، زمینه تکریم هر چه بهتر پیشکسوتان ارتش در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت های فعالان عرصه فرهنگ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سرهنگ سهیلی در این نشست گفت: یکی از سنت­های حسنه و زیبا، تقدیر و تشکر از بزرگان، اساتید، پیشکسوتان، و هر کسی که علم دانش و تجربه ­ای را به انسان منتقل کرده اس،می باشد. این سنت شایسته در دوران دفاع مقدس به نحو شایسته مورد توجه رزمندگان قرار داشت و این موضوع خود موتور محرکی برای روحیه ارتقای منزلت ایثارگران بود. در حال حاضر نیز ضرورت دارد در سطح جامعه و همچنین ارتش، تکریم و سپاسگزاری نسبت به بزرگان و پیشکسوتان بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و زمینه امیدآفرینی تقویت شود.

وی همچنین به مناسبت ایام عید ولایت برخی از نام ­های روز عید غدیر خم را ، از جمله: روز گشایش، روز خشنودی خداوند، روز ولایت، روز کرامت، روز لبخند، روز سپاسگزاری و روز شکرگزاری برشمرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هم مانند تمامی ولایتمداران در ایام عید غدیرخم با پیشکسوتان به ویژه سادات دیدار دارد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22177

به "نشست سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش با فعالان فرهنگی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش با فعالان فرهنگی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید