نقد کنیم ولی منصف و مطلع باشیم

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/البرز ... وَ إِنْ حَکمْتَ فَاحْکمْ بَینَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ الْمُقْسِطِینَای رسول اگر در میان آنها حکم کردی به عدالت داوری کن که خداعادلان را دوست دارد.

نقد کنیم ولی منصف و مطلع باشیم

سلسله مراتب و پروتکل های اداری و سازمانی واضح و مبرهن و قابل تحقیق است، اگر قرار باشد که استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، تک تک مسئولیت های مدیران تمامی دستگاه ها را راسا انجام دهد، پس مسئولیت مدیران دستگاه ها چیست؟ از سوی دیگر نظارت نیز سلسله مراتب دارد و نباید به گونه ای باشد که ابتکار عمل و خلاقیت مدیر از بین برود.

استاندار البرز باید در سیاستگذاری های کلان، عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی استان ورود کند، اینکه به طور مثال فلان خیابان آسفالت ندارد، آقای استاندار وارد شوید، قدری غیرمنطقی به نظر می رسد.

بله باید به گونه ای برنامه ریزی گردد تا ذیل تصمیمات کلان، مسائل کوچک نیز حل گردد که در این راستا با نگاهی منصفانه می توان دریافت، با اقدامات زیرساختی و بنیادی شهبازی، استاندار البرز جان تازه ای به کالبد استان نوپای البرز دمیده شده که با یک آنالیز اجمالی می توان مصادیق آن را دید.

در جایی که مجموعه استان متحد و منسجم شده اند و یکپارچه و برنامه محور درصدد حل مسائل و ایجاد فضایی امن و آرام برای توسعه و پیشرفت همه جانبه البرز هستند، چرا تخریب؟ چرا حاشیه؟ چرا آب گل آلود؟

اکنون در البرز بیشتر از گذشته بستر نقد باز است ولی کاش با نگاهی منصفانه علاوه بر فریاد زدن مسائل و گرفتاری ها، قدری نیز با بیان دستاوردها، امید را در گوش مردم زمزمه کنیم چراکه این عمل خداپسندانه انگیزه ای برای مسئولان و لطف و مهربانی در حق مردم است.

محمدرضا جهانشاهلو-سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20413

به "نقد کنیم ولی منصف و مطلع باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد کنیم ولی منصف و مطلع باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید