نمایش انیمیشن خورده شده در سه جشنواره جهانی آنلاین

به گزارش شیوا مارکت، فیلم انیمیشن خورده شده از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محسن رضاپور در سه جشنواره جهانی شرکت خواهد کرد.

نمایش انیمیشن خورده شده در سه جشنواره جهانی آنلاین

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در روز هایی که اغلب جشنواره های بین المللی در قالب پلت فرم های اینترنتی آنلاین برگزار می شود، فیلم انیمیشن خورده شده از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی محسن رضاپور در سه جشنواره جهانی شرکت خواهد کرد.

جشنواره FluXus Animation Film هلند که قرار بود همین روز ها افتتاح شود، به خاطر شیوع کرونا در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.

خورده شده یکی از فیلم های منتخب چهاردهمین دوره جشنواره انیمیشن تورنتو کانادا با عنوان Annual TAIS! Showcase; Toronto Animated Image Society نیز هست که از 10 جون 2020 برابر با 21 خردادماه به شکل آنلاین آغاز به کار کرده است.

این فیلم 2 هفته دیگر در جشنواره Supertoon International Animation کرواسی هم به نمایش گذاشته می شود.

خورده شده پیش از این در چندین جشنواره دیگر نظیر New York International Childrens Film Festival و اشتوتگارت که مورد تایید آکادمی اسکار هستند، سیکاف، استاپ موشن مونترال و... شرکت کرده است.

داستان انیمیشن کوتاه خورده شده در دنیایی رُخ می دهد که همه در حالِ خوردن یکدیگر هستند، اما در این بین، یکی از موجودات راهی برای بقا پیدا کرده و پس از خورده شدن، درون شکم گرگی به زندگی اش ادامه می دهد.

baham1.ir: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20772

به "نمایش انیمیشن خورده شده در سه جشنواره جهانی آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش انیمیشن خورده شده در سه جشنواره جهانی آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید