نماینده مردم بناب: استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست

به گزارش شیوا مارکت، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست.

نماینده مردم بناب: استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست

به گزارش خبرنگاران، ضیاءالله اعزازی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اضافه نمود: بنده کاملاً با این طرح مخالفم، هر چند به نفع نمایندگان مجلس کنونی هست اما در کل به ضرر منافع مردم است، چرا که زیرساخت های این طرح هنوز در کشور آماده نیست و امیدوارم شورای نگهبان نسبت به رد این طرح اقدام کند.

وی اظهار کرد: بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روحیه خودباوری را در ملت ایران زنده و تقویت کرد، اما متأسفانه دشمنان و بعضی افراد ناآگاه در داخل می خواهند نقش کلیدی امام (ره) را کم رنگ نمایند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته در تمام زمینه های علمی، نظامی و عمرانی پیشرفت های خوبی داشته که این موفقیت ها را مدیون امام راحل (ره) و خون پاک شهدا هستیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به سیاست خارجی دولت نقدهایی دارند، توضیح داد: اگر اینطور تلقی کنیم که کل برجام اشتباه بوده و کلیات آن را زیر سوال ببریم، منصفانه نیست اما هدف ما که تأمین منافع ملی کشور و مردم بود تأمین نشده است.

وی اضافه نمود: دولت اگر اراده کند می تواند با اتکا به نیروهای داخلی و اقتصاد مقاومتی از تحریم ها عبور کند.

اعزازی پروژه ورزشگاه ورزشی 10 هزار نفری بناب را از طرح های در حال تکمیل این شهرستان گفت و اضافه نمود: تاکنون برای اجرای این پروژه ملی که عملیات اجرایی آن از سال 89 آغاز شده 22 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است اما متأسفانه در سال 97 تاکنون تخصیص اعتباری برای آن صورت نگرفته است که با تأمین اعتبار 15 میلیارد تومان این پروژه می تواند در سال 99 به اتمام برسد.

نماینده بناب در این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاران، با اشاره به ایجاد پتروشیمی در شهرستان بناب، گفت: در زمان مجلس هشتم که بنده نماینده بودم، با طرح احداث خط لوله انتقال اتیلن از میاندوآب به تبریز موافقت شد، اما متأسفانه در زمان مجلس نهم که خوراک این خط لوله تقسیم شد، بناب سهمی نداشت. اما بار دیگر با پیگیری های مجدد بنده در مجلس دهم، دستورات لازم برای تأمین خوراک پتروشیمی بناب اخذ شده و مکان یابی نیز برای احداث انجام شده است، و هم اکنون به دنبال جذب سرمایه گذار برای اجرای این پروژه هستیم.

وی درخصوص ضروری بودن یا نبودن ایجاد پل میدان معلم، گفت: این پل هم اکنون پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد. اما ضرورت ایجاد این پروژه ملی کاملاً کارشناسی شده و از پروژه های لازم شهرستان است که در ابتدا پیشنهاد بنده بر روگذر و زیرگذر بود، اما در نهایت با تصمیم دولت و کارشناسان پل رو گذر نهایی شد.

وی با اشاره به علت تأخیر در تکمیل این پروژه گفت: متأسفانه بعد از اتمام نمایندگی بنده در مجلس هشتم، عملاً ادامه روند تکمیل پروژه به تعطیلی کشانده شد و عده ای با به تأخیر انداختن این پروژه به دنبال بهره برداری انتخاباتی بودند.

اعزازی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت بهداشت و درمان شهرستان در مقایسه با شهرهای منطقه اظهار کرد: شهرستان بناب تنها شهرستان در منطقه است که هیچ یک از ساختمان های درمانی آن استیجاری نیست و هم اکنون 70 پزشک متخصص در بناب وجود دارد و نباید به خاطر انتقال یک بیمار برای درمان به شهر دیگر کل خدمات درمانی را زیر سوال برد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3146

به "نماینده مردم بناب: استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مردم بناب: استانی شدن انتخابات به نفع مردم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید