نویدکیا: سخت ترین بازی فصل مان مقابل فولاد است، اگر باهوش نباشیم نتیجه نمی گیریم

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی سپاهان گفت: بازی سنگینی داریم و اگر جلوی فولادی ها باهوش نباشیم نتیجه دلخواه را نمی گیریم.

نویدکیا: سخت ترین بازی فصل مان مقابل فولاد است، اگر باهوش نباشیم نتیجه نمی گیریم

به گزارش خبرنگاران، محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: سخت ترین بازی و مهم ترین بازی فصل مان را مقابل فولاد داریم و می دانیم این تیم در زمین خودش به هیچ تیمی نباخته و این کار را برای همه سخت می کند. آن ها فوق العاده قوی هستند و در ساختار دفاعی خیلی خوب هستند و سعی می کنند تیم های حریف را در اهواز خیلی خوب تحت فشار بگذارند که این کار را برای همه تیم ها سخت می کند. تمام تلاش مان را می کنیم بازی خوبی انجام دهیم اما بازی خیلی سختی داریم و هوا هم خیلی گرم است.

او ادامه داد: البته تیمی که می خواهد پیروز شود، باید نسبت به همه تیم ها دید مثبتی داشته باشد و سعی کند به سمت جلو حرکت کند. اگر جلوی فولاد باهوش نباشیم نتیجه دلخواه را نمی گیریم. سعی می کنیم بازی قابل قبولی انجام دهیم و بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم اما واقعا باید بگویم مطمئنیم بازی سنگینی داریم و اگر دقت کاملی نداشته باشیم، شاید امتیازی به دست نیاوریم و در نهایت هم از کورس قهرمانی عقب بیفتیم.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: بازی حساسی است و فکر می کنم تساوی برای هر دو تیم دلچسب نیست و به همین دلیل بازی جذابی شود. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و خودمان را در شرایط خوب مان نگه داریم.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: ما پورقاز را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و یکی دو بازیکن مثل مهدی ترکمان و مرتضی منصوری آسیب دیدگی جزئی دارند و ریسک نمی کنیم. تصمیم گرفتیم این دو بازیکن را به همراه تیم نیاوریم اما بقیه نفرات را در اختیار داریم و امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29529

به "نویدکیا: سخت ترین بازی فصل مان مقابل فولاد است، اگر باهوش نباشیم نتیجه نمی گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: سخت ترین بازی فصل مان مقابل فولاد است، اگر باهوش نباشیم نتیجه نمی گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید