نیویورک تایمز: پنس دست رد به سینه ترامپ زده است

به گزارش شیوا مارکت، یک روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع فاش کرد که مایک پنس معاون دونالد ترامپ با درخواست وی برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر موافقت نکرده است.

نیویورک تایمز: پنس دست رد به سینه ترامپ زده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا و رئیس مجلس سنا با درخواست ترامپ مبنی بر یاری برای تغییر نتایج انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع مطلع نوشت پنس به ترامپ گفته که اختیار جلوگیری از موافقت کنگره با پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در یک سخنرانی در ایالت جورجیا در حمایت از نامزدهای جمهوریخواه انتخابات مجلس سنا گفت: امیدوارم مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده از جایگاهش به عنوان رئیس مجلس سنا استفاده نموده و به تغییر نتیجه انتخابات یاری کند.

وی درباره یاری مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای تغییر نتایج انتخابات نیز گفت: امیدوارم مایک پنس به یاری ما بیاید. امیدوارم معاون رئیس جمهور به یاری ما بیاید. او انسان بزرگی است. البته اگر به ما یاری نکند، آن وقت دیگر این قدر او را دوست نخواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن تکرار ادعاهای خود درباره تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر، اضافه نمود: لیبرال دموکرات ها هرگز کاخ سفید را به تصرف خود درنخواهند آورد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27082

به "نیویورک تایمز: پنس دست رد به سینه ترامپ زده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: پنس دست رد به سینه ترامپ زده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید