هتل پورت نیچر در آنتالیا

به گزارش شیوا مارکت، پورت نیچر (Port Nature) هتلی لوکس و زیبا در ساحل دریای مدیترانه است.

هتل پورت نیچر در آنتالیا

این هتل در فضایی به وسعت 50 هزار مترمربع بر کرانه دریا و در کنار درختان انبوه بنا شده و همین امر باعث شده پورت نیچر در زمره یکی از زیباترین هتل های خوش منظره منطقه محسوب شود.

در سایت هتل به آدرس portnature.com.tr، با اشاره به معماری منحصر به فرد پورت نیچر، آمده است که محل ساخت هتل صندلی زندگی 502 نوع پرنده و محل تخم گذاری لاکپشت سرخ که از گونه های در حال انقراض است می باشد.

هتل دارای 612 اتاق لوکس، مجهز و راحت در تیپ های مختلفی همچون استاندارد، خانوادگی، Junior Suite و King Suite است. همه اتاق ها دارای بالکن بوده و به وای فای رایگان، سشوار، تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار، قهوه جوش و چای ساز، گاوصندوق و تلویزیون ماهواره ای مجهز می باشد.

در این هتل رستوران ها و بارهای متعددی فعالیت می نماید که Turkuaz رستوران اصلی هتل از آن جمله است. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی عرضه می شود.

مهمانان هتل علاوه بر استفاده از برنامه های تیم انیمیشن، می توانند به انواع ورزش های آبی پرداخته و یا با انجام بوچیا، والیبال ساحلی، دارت، آیروبیک،تنیس، بسکتبال و ... اوقات شادی برای خود فراهم آورند.

از دیگر امکانات هتل می توان به این موارد اشاره نمود: مرکز تناسب اندام، استخر، پارک آبی، مرکز خرید شامل فروشگاه چرم، طلافروشی، بوتیک و غیره، پزشک، سرویس کرایه خودرو، اسپا، جکوزی و.... بچه ها می توانند در باشگاه ویژه هتل بچه ها، با فعالیت های مختلفی همچون کاردستی، نقاشی، مسابقه و ... به خوبی سرگرم شوند.

پورت نیچر 40 کیلومتر از فرودگاه و 50 کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد.

آژانس لاچین سیر ارائه دهنده پکیج تور آنتالیا شهریور 93 (پرواز Free Bird) ویژه هتل 5* پورت نیچر میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن های 88436500 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: لست سکند
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14643

به "هتل پورت نیچر در آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پورت نیچر در آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید