آشنایی با هتل های 5 ستاره کانادا

به گزارش شیوا مارکت، کانادا با داشتن طبیعت بکر و زیبا و شهرهای مدرن و پیشرفته، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در سراسر جهان محسوب می شود. این کشور دارای هتل های لوکس و خوش آب و رنگ فراوانی است که می توانند انتخاب مناسبی برای اقامت گردشگران باشند. در این مقاله قصد داریم با 5 هتل 5 ستاره برتر کانادا که در شهرهای مختلفی از جمله ونکوور، تورنتو و مونترال قرار دارند، بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با هتل های 5 ستاره کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

هتل شانگریلا ، تورنتو

این هتل لوکس که در سال 2006 تاسیس شده، در مرکز شهر تورنتو واقع شده و یکی از بهترین هتل های این شهر به شمار می آید. شانگریلا با داشتن 244 اتاق و سوئیت لوکس، امکانات رفاهی بسیار زیادی را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد.

اتاق های این هتل بسیار بزرگ، مجلل و زیبا طراحی شده اند و دارای تجهیزات پیشرفته ای همچون تلویزیون های صفحه تخت و سیستم های صوتی هستند. حمام های مجلل با دوش بارانی و وان حباب از دیگر امکانات اتاق ها محسوب می شوند.

شانگریلا دارای چندین رستوران و بار است که غذاهای لذیذی را از آشپزهای مشهور ارائه می دهند. همچنین اسپای مجللی در هتل وجود دارد که در آن می توانید انواع خدمات آرایشی و زیبایی و ماساژ دریافت کنید.این هتل دارای استخر داخلی روباز نیز می باشد که می توانید پس از پایان روز گردش در شهر، در آن شنا کنید و استراحت نمایید.

فرصت های تفریحی فراوانی نیز در اطراف هتل وجود دارد. شما می توانید به مراکز خرید، رستوران ها، کافه ها و جاذبه های دیدنی تورنتو دسترسی آسانی داشته باشید. هتل شانگریلا با خدمات و امکانات استثنایی خود، انتخابی عالی برای اقامت در تورنتو محسوب می شود.

هتل فرمونت، ونکوور

هتل فرمونت ونکوور که در سال 1939 تاسیس شده، یکی از زیباترین و مجلل ترین هتل های شهر ونکوور است که در کنار خیابان رابسون قرار گرفته و مناظر دیدنی ای از شهر و اقیانوس را به نمایش می گذارد. این هتل تاریخی دارای 559 اتاق است که با چوب های گرانبها و مبلمان زیبا طراحی شده اند. اتاق های سوئیت دارای نشیمن و اتاق خواب جداگانه هستند و فضای بسیار مناسبی را برای اقامت طولانی مدت و خانوادگی فراهم می کنند.

هتل فرمونت دارای چند رستوران است که غذاهای محلی و بین المللی ارائه می دهند. همچنین می توانید در لابی مجلل هتل، نوشیدنی و دسر میل کنید.اسپای هتل انواع خدمات آرایشی و زیبایی را برای مهمانان فراهم می کند.سالن ورزش مجهز، استخر داخلی و سونا نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل محسوب می شوند.

موقعیت مناسب هتل در مرکز شهر و نزدیکی به ایستگاه قطار و اتوبوس، دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی ونکوور از جمله پارک استنلی، خیابان رابسون و بازار گاستاون را برای مسافران فراهم می کند. هتل فرمونت ونکوور با فضای کلاسیک و خدمات عالی، گزینه ای بسیار خوب برای اقامت در این شهر زیباست.

هتل ریتز کارلتون، مونترال

هتل ریتز کارلتون مونترال یکی از مجلل ترین و قدیمی ترین هتل های این شهر است که در سال 1912 تاسیس شد و در محله تاریخی اولد مونترال قرار دارد. این هتل دارای 129 اتاق و سوئیت است.

اتاق ها با طراحی کلاسیک، مبلمان زیبا و چوب کاری دستی، محیطی آرامش بخش و رمانتیک را برای میهمانان به ارمغان می آورند. تمام اتاق ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم صوتی و حمام های مدرن می باشند.

رستوران اصلی هتل به نام میزون بریستول، صبحانه بوفه و ناهار و شام را برای مهمانان سرو می کند. همچنین می توانید در لابی مجلل، نوشیدنی و دسر سفارش دهید. سالن آرایش و زیبایی، باشگاه ورزشی، استخر داخلی و سونا نیز از امکانات رفاهی هتل به شمار می روند.

هتل در موقعیت مناسبی در قلب شهر واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز خرید، رستوران ها، موزه ها و سایر جاذبه های توریستی مونترال دارد. ریتز کارلتون با معماری زیبا و خدمات استثنایی، انتخاب مناسبی برای اقامت در مونترال است.

هتل فرح آلا، ویستلر

شهر ویستلر در ایالت بریتیش کلمبیای کانادا، یکی از مقاصد محبوب زمستانی و مناسب برای ورزش های زمستانی است. هتل فرح آلا که در سال 1965 ساخته شده، یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در این شهر به شمار می رود.

این هتل دارای 5 طبقه و 156 اتاق است که با طراحی مدرن و کمد و کابینت های چوبی زیبا دکور شده اند. تمام اتاق ها مجهز به تراس، سیستم گرمایشی، تلویزیون، حمام و سایر امکانات هستند.

رستوران اصلی، رستوران سنتی، کافه و بار نوشیدنی های متنوعی را در اختیار میهمانان قرار می دهند. هتل دارای استخر داخلی گرم، جکوزی، سونا و سالن ورزش نیز می باشد. موقعیت نزدیک به پیست اسکی ویستلر بلککام، دسترسی آسان به شهر و امکانات رفاهی فراوان، فرح آلا را به یکی از بهترین هتل های ویستلر تبدیل کرده است.

هتل لیک لوییز، بانف

شهر بانف در استان آلبرتای کانادا، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کانادا به شمار می رود. هتل لیک لوییز بانف که در سال 1926 بنا شده، یکی از زیباترین و تاریخی ترین هتل های این شهر است.

این هتل دارای 222 اتاق است که با طراحی کلاسیک و استفاده از چوب، دارای فضایی گرم و دوستانه می باشند. اتاق های سوئیت دارای اتاق جداگانه نشیمن و خواب هستند. تمام اتاق ها مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال کوچک، چای ساز، حمام و سایر امکانات راحتی هستند.

هتل دارای چندین رستوران و بار است که غذاها و نوشیدنی های متنوعی را سرو می کنند. همچنین می توانید از سالن زیبایی و سلامت، استخر داخلی، جکوزی و سالن ورزش هتل استفاده کنید.

موقعیت مناسب هتل در کنار دریاچه لوییز، دسترسی آسان به کوه های زیبای اطراف و مرکز شهر بانف را برای میهمانان فراهم می کند. معماری زیبا، طراحی داخلی دلپذیر و خدمات عالی، هتل لیک لوییز را به یکی از بهترین هتل های بانف تبدیل کرده است.

به طور کلی، کانادا دارای هتل های لوکس و باکلاس فراوانی است که می توانند مقصد مناسبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشند. هتل هایی که در این مقاله به آنها اشاره شد، تنها نمونه ای از بهترین هتل های این کشور هستند که با ارائه خدمات و امکانات عالی، می توانند رضایت کامل مسافران را تأمین کنند. پس اگر قصد سفر به کانادا را دارید، حتما یکی از این هتل های زیبا و مجلل را برای اقامت خود انتخاب کنید و از خاطرات خوبی در این کشور زیبا به جا بگذارید.

انتشار: 19 مهر 1402 بروزرسانی: 19 مهر 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6741

به "آشنایی با هتل های 5 ستاره کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل های 5 ستاره کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید